Постинг
30.04.2010 23:00 -
ЖП блогър в Големият избор
Автор: rail
Категория: Други
Прочетен: 5894 Коментари: 8 Гласове:
Последна промяна: 01.05.2010 12:28
Прочетен: 5894 Коментари: 8 Гласове:
4
Последна промяна: 01.05.2010 12:28
Представяме ви писмото на Христо Георгиев получено на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg).
Здравейте приятели от блога, дълго не ви бях писъл, не че съм ви забравил,а просто трупах информация и чаках да се случи нещо по различно в страната за да го опиша.
Преди няколко дни бяха избрани 13-те участника в реалити формата на Канал 1 "Големият избор", един от тези 13 се оказах аз (Христо Георгиев Гешов). Проблема който описах беше този на БДЖ, а той не е един, не са и два.
Заедно с вас приятели от блога бих искал да върна доверието на хората в тази институция и да накрам сегашното правителство да започне реформа, който е трябвало да започне преди мнооого време.
http://izbor.bnt.bg/blog/forum/viewtopic.php?f=6&t=17
Ето на този линк може да видите идеята ми,как виждам аз проблема и как предлагам да се разреши, тук само с една регистрация, която отнема по-малко от минута може да напишете своите впечатления и мнения, както и предложения по темата.
http://izbor.bnt.bg/blog/forum/viewtopic.php?f=6&t=32
Още един линк със статия написана от мен във форума на Големия избор, може да добавите и нея към тази статия или просто вие преценете.
Благодаря ви много. Ще се радвам да получа вашата подкрепа и искренно се надявам всички заедно да решим един от проблемите на страната ни.
Здравейте приятели от блога, дълго не ви бях писъл, не че съм ви забравил,а просто трупах информация и чаках да се случи нещо по различно в страната за да го опиша.
Преди няколко дни бяха избрани 13-те участника в реалити формата на Канал 1 "Големият избор", един от тези 13 се оказах аз (Христо Георгиев Гешов). Проблема който описах беше този на БДЖ, а той не е един, не са и два.
Заедно с вас приятели от блога бих искал да върна доверието на хората в тази институция и да накрам сегашното правителство да започне реформа, който е трябвало да започне преди мнооого време.
http://izbor.bnt.bg/blog/forum/viewtopic.php?f=6&t=17
Ето на този линк може да видите идеята ми,как виждам аз проблема и как предлагам да се разреши, тук само с една регистрация, която отнема по-малко от минута може да напишете своите впечатления и мнения, както и предложения по темата.
http://izbor.bnt.bg/blog/forum/viewtopic.php?f=6&t=32
Още един линк със статия написана от мен във форума на Големия избор, може да добавите и нея към тази статия или просто вие преценете.
Благодаря ви много. Ще се радвам да получа вашата подкрепа и искренно се надявам всички заедно да решим един от проблемите на страната ни.
Видеозапис на пресконференцията за състо...
Антикризисна мярка: Обществен транспорт ...
Пределна възраст за работа на рисковите ...
Антикризисна мярка: Обществен транспорт ...
Пределна възраст за работа на рисковите ...
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
ПУРКО
02.05.2010 08:19
02.05.2010 08:19
Здравей малкия! Мисля че това което предлагаш си е поредна фантазия.
Говориш за поредни харчения за сгради,да могат хора които незнаят защо идват
на работа,да спят там. Когато спрат излишните харчения,когато служителите
започнат да получават заслужените си пари и то не по малко от 1000 лв на месец,ще се оправят малко нещата.Една сервитьорка взима 600 лв,а ние взимаме по 400лв и то с хиляда изисквания.Къде е стимула се питам аз. Ето и сега има изпити,което е предпоставка за стрес,където се уреждат и някакви сметки отностно съкращенията. Познаи кой са от едната страна и кой от другата.Ако аз бях министър щях да искам закон в бдж.Щях да намаля персонала,тез дето са на ясла цял живот,навън,да поработят малко.В закона,всеки да знае колко и докога ще работи.Някои вижда ли се на 65г как ще я кара? Аз работя 30г в тая железница и не съм имал някаква облага.Тези на ясла освен че ги хрантутим,и жилища им дадохме и гаражи за колите си.Изобщо началник ли си,ядеш.пърдиш и се правиш на велик.И аз чета и слушам тука разни глупости,и псувам. Не ми се пише повече,тези истинските работници в БДЖ знаят за какво става дума.Иначе е похвално,че има деца интересуващи се от родните железници.Честит ден на труда на всички работещи колеги!
цитирайГовориш за поредни харчения за сгради,да могат хора които незнаят защо идват
на работа,да спят там. Когато спрат излишните харчения,когато служителите
започнат да получават заслужените си пари и то не по малко от 1000 лв на месец,ще се оправят малко нещата.Една сервитьорка взима 600 лв,а ние взимаме по 400лв и то с хиляда изисквания.Къде е стимула се питам аз. Ето и сега има изпити,което е предпоставка за стрес,където се уреждат и някакви сметки отностно съкращенията. Познаи кой са от едната страна и кой от другата.Ако аз бях министър щях да искам закон в бдж.Щях да намаля персонала,тез дето са на ясла цял живот,навън,да поработят малко.В закона,всеки да знае колко и докога ще работи.Някои вижда ли се на 65г как ще я кара? Аз работя 30г в тая железница и не съм имал някаква облага.Тези на ясла освен че ги хрантутим,и жилища им дадохме и гаражи за колите си.Изобщо началник ли си,ядеш.пърдиш и се правиш на велик.И аз чета и слушам тука разни глупости,и псувам. Не ми се пише повече,тези истинските работници в БДЖ знаят за какво става дума.Иначе е похвално,че има деца интересуващи се от родните железници.Честит ден на труда на всички работещи колеги!
2.
анонимен -
Пурко
02.05.2010 08:38
02.05.2010 08:38
Ако успея да се пенсионирам,БДЖ само на снимка. Писнало ми е
да хрантутя колеги лежали цял живот,т.е началници.Лично мнение,
което не е миродавно!!!!!!!!!!!!!!!
цитирайда хрантутя колеги лежали цял живот,т.е началници.Лично мнение,
което не е миродавно!!!!!!!!!!!!!!!
3.
анонимен -
отговор на пурко от христо георгиев
02.05.2010 21:13
02.05.2010 21:13
здравей,в това видео нямах възможността да разкажа точните проблеми и решения,защото изискването беше да е дълго 2 мин.сам разбираш,че няма как да стане...за това искам да ти кажа каква е идеята ми,която ще защитавам в самото предаване.1 съкращаване на административен персонал,не може всеки кондуктор да си има началник,над него още един началник,200 счетоводителки и т.н.това е стъпка 1.2-ро искам БДЖ да ме компенсира за това,че аз стоя прав 2 часа и плащам редовен билет,а другите си седят мирно и кротко и плащат толкова колкото и аз-нали все пак всяка една институция трябва да мисли първо за потребителя,клиента,а не да мислим за себе си кой пост ще вземе и кой лев да свием.друго кеото искам е сигурност,не транспортна полиция да минат по 1 път във всеки вагон и айдее,искам персонала да е усмихнат,любезен с хубави дрехи,а не някакви смешни друпи,който са на фрапираща цена 300 лева,извинявай един официален хубав,оригинален мъжки костюм струва по-малко.друго,което искам да се промени е когато вляза най-вече в тоалетната да не се задушавам и да си стискам носа,искам чисти седалки купета с кошчета,ксам бюфет,все пак плщам билет а получавам кочина........надявам се сега ти е ясно за какво говоря.........
цитирай
4.
анонимен -
Пурко
03.05.2010 19:31
03.05.2010 19:31
Младеж,аз съм лок-машинист с 30 годишен стаж в момента.Отлично знам за какво става дума.Само,че БДЖ не е само пътнишко движение. Има и товарно движение,което носи печалбите на отрасала:).Мога със сигурнос да кажа,че съкратения административен персонал е съвсем малък.Има местене на служби,а се съкращават работници,които зиме и лете работят. Има много какво да се каже.За корупцията пък не ми се говори.Има много колеги които само четат,нека и те напишат своите гледни точки. Аз пак ще повторя,ако даде господ да хвана пенсия за съвестния си труд които не е малко, БДЖ само на картина!
цитирай
5.
анонимен -
БДЖ е най-голямата държавна схема за източване след АЕЦ Белене
04.05.2010 10:29
04.05.2010 10:29
Това е най абсурдната комунистическа фирма в държавата. Дават се безобразно големи пари за превози, което се ползва от все по-малко хора с цел да се подържат 20-30 хил. държавни служители, сред които партии да назначават своите членове, основно се занимаващисе не с добро обслужване, а с кражби и схеми за източване. Трябваше отдавна всичко това да се приватизира, вместо сега заради такива глупави държавни разходи да се увеличават здравните вноски и данъците.
цитирай
6.
анонимен -
БДЖ - за и против : Трендафил Акациев
04.05.2010 22:53
04.05.2010 22:53
Не знам кой написа тук,че БДЖ е най голямата схема за източване,защо?Ако този който го твърди поне малко е пътувал с влак щеше да забележи,че за 20 години тук в БДЖ не се случи нищо - нищо като Цанков камък,магистрала Тракия и тям подобни класически недоразумения,наречени "строежа на века" или "жизненоважни обекти". Ама публикуваха източването на 127 млн.лева - резултат от одита на бДЖ.И това,че ги назначаваха все на ръководни длъжности хора,верни на партията,която управлява и резултата/ако не е кьорфишек за 127млн./ е истина, е вярно.За това сме на този хал - от всички в ЕС,само ние сме с най калпавите вагони,локомотиви....А ако приватизират железниците знаете ли какво ще стане: нещо като с БГА Балкан и Кремиковци - всичко ще отиде на скрап и железницата в България ще бъде един спомен в хората,които сега са наполовина живяли в комунизма и наполовина в така наречената демократична система!Нямаше да се хабя да пиша,ама май виждам някакви наченки на оздравяване тук в БДЖ: на първо място почнаха да плащат редовно,на второ усетиха се и върнаха на поста му човека,който наистина разбира от железници - Стефчо Събчев,макар,че го бяха нарочили пак по партийни съображения/не е от техните/ да го махат до дупка.Че той не е от никои,няма значение,че го може и разбира от управление,това също, до вчера нямаше значение за тях,управляващите.А,че той става и не е корумпиран,също не е от значение за тях.Дай Боже,да са се вразумили и да го оставят да работи,тогава наистина ще имаме нормална железница от европейски тип!И накрая за администрацията: без такава не може,но....да е работеща!А работеща е тази администрация,която си слуша шефа и работи! Къде е тя в България?! Справка - НАП!!! Най гадните и най безпардонните служители на вездесъщата администрация са тук! Мисллят се за недосегаеми! А и в ППП Г.Оряховица към БДЖ - Зам.Директор финанси - чудо невиждано!Е с тези не става!!!Ама има зад гърба им от ония в партиите!
цитирай
7.
анонимен -
СЖБ
05.05.2010 12:32
05.05.2010 12:32
Акациев (Събчев), като си толкова знаещ и можещ и беше директор, защо тогава не се противопостави на кражбите на Монов, вместо сега да се правиш на герой?
цитирай
8.
анонимен -
СЖБ/ БКП/.к./т.с./
05.05.2010 23:48
05.05.2010 23:48
Ха ха,те тея от СЖБ можели и да пишат,не само да пият и да говорят,говорят.....брях,брях,има напредък...Ами вие де бяхте като Монов крадеше според Вас а?! Или ядохте и пихте от софрата голяма,оставихте железничарите от края на ноември до Коледа на един аванс?! Тука се плюе по синдикална линия!И с право се плюе,защото и Бойко ви се подигра в очите: "Като искате стачки - айде в Гърция" ! Ха ха мноо го е страх от вас а?!
цитирай