Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2009 06:02 - Липса на влак 492 (Истанбул – София) в разписанието на БДЖ
Автор: rail Категория: Други   
Прочетен: 8062 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 14.12.2009 11:19


Представяме ви коментар на Атанас Гълъбов, получено на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg).

Здравейте!Казвам се Атанас Гълъбов и редовно следя блога Ви. Ето,че открих още една причина да Ви пиша.Преди няколко месеца, докато разглеждах  електронното разписание на БДЖ (www.bdz.bg) установих,че липсва МБВ 492 (Истанбул – Свиленград - София).Влака вози и вагон за вътрешно съобщение (Свиленград - София). Писах многократно до отдел „Връзки с обществеността” към БДЖ.. Предоставям Ви техния отговор, относно липсата на този влак на първото ми  писмо.

"По повод Вашия коментар за липсата на международния бърз влак № 492 в електронното разписание на влаковете, бих желала да Ви уведомя, че съм разговаряла с IT-специалистите, които се занимават с неговата поддръжка и актуализация, и имам техните уверения, че се работи по проблема и той ще бъде отстранен в максимално кратък срок!"

На останалите нямам отговор. Защо ли?
 
Минаха няколко месеца от първото ми писмо,но няма никакъв ефект.
Установих,че новият график за движение на влаковете който влиза в сила от 13,12,2009 е качен в електронното разписание на БДЖ, но този влак отново липсва там. Разбирам,че в момента това не е най важното и първостепенно нещо за железницата, но така безочливо да обещаят нещо и след месеци, отново този влак да липсва в разписанието.
От друга страна, не е коректно спрямо клиентите на БДЖ.
Има ли ефект да подаваме сигнали до БДЖ?
Надявам се,че след публикуването на писмото ми в блога, някой действително ще вземе мерки по този въпрос.
Благодаря Ви!



Гласувай:
0



1. анонимен - Петър Делчев
01.12.2009 09:43
Вече повече от година този влак не фигурира в електронното разписание на БДЖ. Ако ли да е най-удобния от Свиленград, Харманли, Димитровград към София и на практика единствения вече директен от първите две населени места към столицата. И аз съм писал писма по този въпрос. Отговорът - същия. Явно трябва да се чака 1-2 години, за да се реши подобен уж прост проблем. А за сложните...едва ли ще дочакаме...
цитирай
2. анонимен - Пурко
01.12.2009 18:55
Те за всичко лъжат,така ,че не се чудете че влаковете изчезват. Излъгаха за кои ли път за забавените ни пари.Трябваше до 30.11 да ни изплатят аванса за 10 месец,до 23.12 заплата за 10 месец и до 31.12 аванс за 12 месец.До тука нищо.Пак ще караме нова година с боза вместо торта.Да ни е честита все пак!
цитирай
3. анонимен - БДЖ - жестока реалност - бедежеец
02.12.2009 19:09
какво се чудите? така ще е!В БДЖ кадърните шефове ги гонят,на тях са им необходими баби от филми на ужасите да щъкат по коридорите и да правят нищо като работа,но в същото време да побъркват изпълнителския персонал.Новият Изп.Директор П.Попов явно ще бъде използаван като бушон и марионетка в ръцете пак на тези същите некадърници за да опере пешкира и те да си направят нагушването.А влаковете са им последна грижа на тия хора бе,г -н Гълъбов!Те отказват коментар за запаления локомотив,отказват коментар,за това че гладните им работници на могат да приемат смяната и да започнат работа!В същото време пускат едни графици за изплащане на мизерните заплати които в момента на отпечатване започват да нарушават!И искате обслужване от гладни кондуктори и машинисти,пазаи боже на някой да не му врътне шапката,че тогава става страшно! Те и влакове спират и то от голям град към столицата,та едно разписание ще отпечатат,хайде де!
цитирай
4. анонимен - Варужан Апелян
02.12.2009 19:33
Много жалко за БДЖ, драги бедежеец.
Вчера изпратих писмо, като член на Управителните съвети на две неправителствени организации до БДЖ. Писмото е получено. Днес по време на телефонен разговор с Елена Василева от Връзки с обществеността, тя ми спомена нещо което ме потресе, перефразирам - дирекциите на БДЖ, гледали с по-различно отношение на имейлите от колкото на писмата по физическата поща. В същото време Правителството говори за реализиране на Административна реформа и ЕЛЕКТРОННО ПРАВИТЕЛСТВО.

Ето съдържанието на писмото, когато получа отговора обещавам също да го публикувам в темата:

До bdz@bdz.bg
Относно: Имайте достойнството да си подадете оставките, след поредните гафове!

Уважаеми дами и господа от отдели IT и Връзки с обществеността на БДЖ,
Позволете да Ви благодаря от името на пътници за "отличното"информационното обслужване по време на инцидента с локомотива на влак 3601 на 30 Ноември, получено от сайта на БДЖ, електронните табла и телефоните за ВО и сигнали на граждани предоставени на официалната страница на БДЖ!
Моля да ми отговорите също, колко пъти съм изпращал сигнали за "добрата работа" на системата за електронни табла на БДЖ през двата месеца от функционирането и, включително писмата до support@bdz.bg?
Второ, Ви предлагам да прочетете това писмо в Блогът за железници http://rail.blog.bg/drugi/2009/12/01/lipsa-na-vlak-492-istanbul-sofiia-v-razpisanieto-na-bdj.446236 и да напишете публичен отговор за случая.
Трето, вчера имаше големи закъснения на над 7 влака, поради пожара в лок. 45-167 на влак УБВ 3601 (за ваше сведение категорията експресен влак не съществува от години в българския жп транспорт) и за най-голямо мое учудване и днес - 2 Декември няма никаква информация в сайта на БДЖ за случая - сякаш инцидента е бил с влак на някой друг жп оператор.

С уважение,
Варужан Апелян
Railway Transport Friends Association
European Passingers' Federation
цитирай
5. анонимен - За г-н Апелян от бедежеец
03.12.2009 19:34
Г - н Апелян,уважавам страшно много Вашия интелект и се прекланям пред него,чел съм много Ваши статии за железницата и разбирам,че и Вас Ви боли много за нея!А по отношение медийните "изяви",ако въобще са такива острана на ръководството на БДЖ,така ще е докато изцяло не се обнови с млади и можещи хора персонала там.А това в тази комуноидна феодална система едва ли ще стане скоро.Те махнаха Хр.Монов,обвиниха го в злоуптреби за 9 млн.лв.,но съдът има думата,дотогава не трябваше лли да бъде на работа?Нали всеки е невинен до доказване на противното?Махнаха и Ст.Събчев от длъжността Управител на пътническите превози без никой да разбере защо,а е факт, че ако нещо читаво има в тази железница към настоящия момент това са именно пътническите превози!Новият Изп.Директор П.Попов е млад човек,но ми се струва,че ще го употребят това момче,пък и много лошо се изказа и неподготвен на една пресконференция като каза,че нямали основание жепейците да протестират за закъснели плащания от порядъка на 15 дни!Ами,че те за 15 дни банките ни разакъсват и ни съдират с наказателни лихви,а тези от Енергото направо ни дърпат шалтера!А и нач.влакове,машинисти,кондуктори,ревизор вагони да ходят гладни на работа и да се разписват ,че са бодри,отпочинали а те не са?Той сигурно може да живее с неговата заплата 15 дни в повече,ама от експлоатацията с нашите мижави запплати не може!Под въпрос е изхранването на нашите семейства!А говорим за сигурността на нашите клиенти - пътниците!Че такива ми работи,тежко ни и горко на нас,които си изкарваме хляба в БДЖ,още по лошо за тези от нас,които ще съкратят,но проблема си остава: Докато не се обособят пътническите превози в отделна компания като национален превозвач и да си получават субсидията за социални превози,както е навсякъде по света,ще се возим в стари и опасни вагони,експлоатационния персонал ще продължава да намалява,ще се влошава обслужването на хората,които ползват влак на всички нива ит.н.От пре4сцентъра на БДЖ ще отказват коментар и ще вземат за това добри заплати,ще продължават да махат професионалисти,ще назначават "наши" и удобни хора.А скоро по новините чух че има Евродиректива пътуването с влак,като екочист транспорт до 2020 г.да се увеличи за сметка на другите видове транспорт с още 9 процента.Дали ще стане тук?
цитирай
6. анонимен - Петър Делчев
04.12.2009 12:42
"По-добре късно, отколкото никога".

В крайна сметка - нека благодарим на БДЖ, че въпросният влак вече фигурира в електронното разписание. Сега само остава в електронното разписание да се появяват и цените на билетите след 14 Декември, тъй като много хора планират със седмици по-рано дори своите пътувания, а до 14 Декември има само 10 дни и цени все още няма !
цитирай
7. анонимен - Бивш шеф от Железниците
04.12.2009 12:53
Момчета, радвам ви се на ентусиазма. Ето така се постигат цели - чрез широка публичност. Иначе може цял ден да си пишете писма на Белева и да получавате едни и същи почти автоматични отговори. "Като не щат мира - на им секира" ... Ще отговарят публично вече - да видим дали ще смеят да отговарят автоматично и оправдателно и нищо да не вършат. Голям проблем беше един влак в електронното разписание да сложат - след 1000 писма по електронната поща трябваше тук на публична трибуна да се обяви, за да се вземат мерки.

Само така - напред !
цитирай
8. анонимен - Петър Делчев
07.12.2009 12:40
Не излиза обаче (не му знам номера) влакът, който се разкача от Димитровград от 492 и продължава за Русе. А това е единствения директен сутрешен влак от Свиленград, Харманли и Димитровград до Стара Загора, че и по-далеч.
цитирай
Търсене