Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2009 22:06 - Спор с касиерки на Централна гара - София
Автор: rail Категория: Други   
Прочетен: 2751 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 29.10.2009 10:57


Представяме ви в пълен оригинал писмо от пътник получено на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg).

Здравейте !

Казвам се Мехмед Чаушев и попаднах на вашия блог чрез групата "Български железниц" във Фейсбук в търсене за опит да споделя случка от тези дни с мен на Централна гара София и дали съм прав.

Трябваше да пътувам от София за град Димтировград, като на Септември трябваше да сменя влакът за Пловдив, тъй като изпращах приятел на теснолинейката за Велинград.

Исках да пътувам София-Димитровград с УБВ Пловдив до Септември, после от Септември до Пловдив с Диана, и после от Пловдив до Димитровград с Тракия. Отидох на касите на централна гара София в интервала между 14:30 и 15:00 на 15.09.2009. Първо опитах с каса номер 2, а след това с каса номер 6. Касиерките обаче на гарата ми отговарят, че  "не можело та не можело" (според 2 касиерки от гарата) - "прекъсвало се пътуването", "влаковете били с различни категории - което не е така, а и те си ги описват на билета различните влакове". Казах им, че редовно пътувам: Димитровград-Пловдив; Пловдив-Тракия; Тракия-Пловдив; Пловдив-София и всичко това с един билет с изброени всички влакове и няма прекъсвания и най-различни категории влакове - "ама не можело, щото Диана бил второкласен, пък Пловдив първокласен" - ами нали затова е този билет - да си опишат трите влака и да си ги таксуват поотделно. Все едно правя прекачване на Септември и пътувам от София до Димитровград с 2 прекачвания на Септември и Пловдив. Ако това е невъзможно с БДЖ - то много жалко, но няма да си купувам 2 пъти билет за едно пътуване, както ме посъветваха касиерките ! 

Извинявам се за високоморието, но в случая БДЖ греши и при двата варианта. Ако аз съм прав - значи грешката е явна и некомпетентността на служителките на касите на гарата е налице. Ако те са прави - то софтуера и системата на таксуване на БДЖ са на прекалено ниско ниво.

Нека запознати, които посещават този блог ми отговорят къде е истината - в некомпетентността на служителките на каса или в некомпетентността на системата на таксуване в БДЖ.




Гласувай:
1
0



1. rail - Интересен случай, но ще бъде разнищен.
16.09.2009 22:55
Интересен казус наистина. Тъй като и членовете на екипа ни не се чувстват компетентни да отговоря - считам, че ще е най-разумно да препратим казуса Ви директно до БДЖ, тъй като както разбираме, вие, г-н Чуашев не сте го направили.

Екипът на БЖ поема отговорност да препрати сигналът ви до БДЖ ЕАД.

С нетърпение (смятам и Вие) ще очакваме техният отговор, който ще бъде публикуван на страницата на блога.
цитирай
2. rail - Отговорът на БДЖ ЕАД
26.09.2009 19:42
Уважаеми дами и господа от екипа на Блога за железници,
Позволете да Ви информирам за отговора на колегите от "БДЖ - Пътнически
превози" ЕООД по казуса, поставен от г-н Мехмед Чаушев.

При издаването на билет за пътуване с железопътен транспорт се прилага
Тарифата за превоз на пътници, багажи и колетни пратки с железопътен
транспорт, която съдържа условията и цените за превоза. Съгласно тази
Тарифа, в билета се посочва категорията и номера на влака, началната и
крайна гара, валидностен срок на билета и др.

Валидностният срок на билет за пътуване в една посока е от започване до
завършване на пътуването, включително и когато клиентът ползва
непосредствена връзка с друг влак във възелна гара. Прекъсване на
пътуването в посредни гари с такъв билет не се разрешава.

В описания случай г-н Чаушев желае да пътува от София до Димитровград, но
не с най-бърза и удобна връзка за пристигане в крайната гара, а с
прекъсване в междинна гара, което не съответства на условията на Тарифата.

Пътуване по желания от г-н Чаушев начин може да се осъществи, като му се
издадат билети от София до Септември и от Септември до Димитровград (със
смяна на влака в гара Пловдив, поради липсата на директен влак). Тези два
билета могат да бъдат закупени в София още преди започване на пътуването.

Надявам се, че ще намерите подходящ начин да предоставите на г-н Чаушев
тази информация.

Пожелавам успешен ден на вашия екип и оставам

С уважение,
Христина Белева
ръководител отдел "Връзки с обществеността"
"Български държавни железници" ЕАД
www.bdz.bg
Пътувай с влак - спаси природата!
цитирай
Търсене