Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2015 10:53 - Жалба срещу кондукторката Яна Илиева
Автор: rail Категория: Други   
Прочетен: 2745 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Представяме ви писмо на Костадин Котев получено на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg).

На 19.09.2015 пътувах с бързия влак София -Пловдив  който тръгва в 11.45 ч.
Кондукторката Яна Илиева мина и ме провери два пъти . На третия път когато мина аз говорих по GSM с австрийски работодател с когото обсъждахме предложение за работа. Тогава въпросната кондукторка се спря до мен и най- нахално подаваше ухо да подслушва разговора ни. Това много ме притесни, защото осъзнах че това е престъпна наглост. Даже се опитах да се преместя от седалката , но тя стоеше там и ми пречеше да изляза.Тя не проверяваше в момента други пътници , а стоеше там като " изтощена батерия на зарядно" В същото време водех разговор , който впредвид на притеснението което изпитвах взе неизгодна за мен посока и предложението се провали . Работодателя внезапно ми прекъсна разговора. Трябва да допълня , че съм останал с последните си пари и това беше спасителен за мен вариант, който Яна Илиева с наглостта си провали.

Очаквам Вашето мнение.

Костадин Котев



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене