Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2014 09:44 - Нередности и злоупотреби в локомотивно депо Горна Оряховица - район Варна
Автор: rail Категория: Други   
Прочетен: 5497 Коментари: 0 Гласове:
1



Представяме ви писмо на Рушан Нурула получено на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg).


Добър вечер, пиша ви, за да публикувате статия, която ще бъде, като продължение на една друга статия от преди 3 години, в която са споменати всякакви нередности и злоупотреби в железницата ни и по-точно в локомотивно депо Горна Оряховица - район Варна (бившето локомотивно депо Варна).

Ето на този адрес е статията: "http://rail.blog.bg/drugi/2011/06/29/edna-nedopustima-nerednost-v-bdj.773603".

Както виждате, оплакването е към директора на този ЖП район - инж. Димчо Минчев и любимото му протеже - инструктора по електрически локомотиви и електро-мотрисни влакове Атанас Чолаков, както и още няколко техни протежета, основно от машинистите и помощник-машинистите, работещи в този ЖП район. В последните коментари най-долу се вижда, как точно едно от тези протежета, а именно помощник-машинист Борислав Борисов, прочитайки някои неща за него и други хора от район Варна, написва да се заключи темата и да се спрат всякакви коментари към нея. Прави го, защото се засяга от написаното и се страхува, че ще бъде злепоставен пред много негови колеги и началници, което е напълно нормална реакция, понеже написаното е напълно вярно. Знам, че е така, защото съм машинист в района и написаните неща се случват ежедневно пред очите ми. Най-лошото в случая е, не че този Борислав Борисов е успял да повлиае, да се спре темата, макар че не е изтрира, а че не се обърна достатъчно внимание на оплакването. Смея да твърдя, че не е обърнато достатъчно внимание на оплакването, понеже и до ден днешен тези хора извършват описаните в тази статия нередности и злоупотреби, основно кражби и измами. Крадат се горива и масла от локомотивите, както и на части от тях и от вагоните.

След разделянето в БДЖ на товарни и пътнически превози, изпратиха много хора на едните и на другите превози без те да искат да са там, но не защото нямат необходимите клас, стаж и подготовка, ами защото нямат големи връзки с тях или хора над тях, защото не са им давали солидни подкупи и почерпки, както и защото не са им участвали в гей-групичката. Въпросните хора не спират и да прекаляват с алкохола през работно време и на работно място. Хората участващи в тези кражби и измами като имена са освен инструктора Атанас Чолаков, директора Димчо Минчев и този помощник-машинист Борислав Борисов, също и още няколко лица от локомотивния персонал (машинисти и помощник-машинисти), а именно Георги Пенев, Росен Сираков, Манол Пенчев, вече пенсиониралият се Хюсеин Хюсеин, Ивайло Стоянов, Петьо Прашков, и не на последно място по важност най-популярната гей-двойка в район Варна Росен Ковачев и Георги Ашиков. Тези хора до момента са откраднали гориво на стойност няколко локомотива от частните ЖП превозвачи и изглежда, че няма край. За последните двама мога само да кажа, че са хващани и във всякакви интимности на всякакви места. За Петьо Прашков - че страда от битов алкохолизъм, и дори преди време е бил наказван за това, но явно без поука.

Подобен е и този Борислав Борисов като алкохолизъм и гей ориентация, който отгоре на всичко се натяга и на непълнолетни момчета. Той си мисли, че само и единствено с връзки, черпене и интимности с мъже, ще израстне в системата на железницата. Доносничи, клюкари и интриганства анонимно, най-вече в интернет пространството, като си мисли, че хората не се досещат че е той. Този заедно с другите няколко споменати имена, си мислят, че някой с нещо като им пречи на кражбите и измамите, ще могат да му правят мръсно без той да се усети и абсолютно безнаказано. Е да ама не, защото хората не са прости и ограничени като тях, и им писна да ги търпят.

Ако и на вас ви е писнало от това, много моля, нека да разпространим тази статия, така че да я видят максимален брой хора, но най-вече до евро-комисията в Брюксел да стигне, а не само до началниците на железницата и министерството на транспорта, та да видят какви ги вършат в държава, която вече 8-ма година е в евро-съюза. Докато не се спре тази практика с тези далавери, кражби и измами, никога няма да се оправи не само железницата, ами и цялата ни държава.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене