Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2009 11:18 - До кога електронното разписание ще отблъсква пътници ?
Автор: rail Категория: Други   
Прочетен: 4555 Коментари: 7 Гласове:
2

Последна промяна: 14.12.2009 19:12


Представяме ви коментар на Петър Делчев, получен на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg).

Здравейте ! Още с влизането в сила на новият график за движение на влаковете от вчера - вече констатирам едни и същите дежурни проблеми свързани с електронния му вариант на сайта на БДЖ. Много ще се радвам, ако успеете да придвижите въпросите ми и конкретния проблем към когото трябва, тъй като явно е нужен сериозен натиск, за да се случва оптимизация и профилактика на подобни недостатъци. За какво става дума - ами например, когато от София до Петрич или от София до Димитровград, клиент на БДЖ има възможност да пътува с пътнически вагон и то без да слиза от него, за да сменя влак - така да направят електронното разписание, че там да не пише "Брой прекачване - 1" ! Явно не могат да си представят от БДЖ (вероятно, защото луксозните автомобили на някои шефове там не им позволяват да пътуват твърде често с влак) колко важно е за много хора това, че могат да пътуват между 2 гари без прекачване или с минимален брой такива. Например, нощният влак за град Дулово да речем - ами, ако направите справка в сайта на БДЖ в електронното разписание ще се информирате, че в 4 през нощта ще тряба да станете от леглото в спалния вагон, за да смените влак ! Абсурд. Кой би тръгнал да пътува тогава със спален вагон в тази посока ? 

Или ето още по-пресен и фрапиращ пример от новото разписание. Тъй като отпадна директната връзка от София за Димитровград в 18:30, от БДЖ любезно ни информираха завчера, че всъщност тя е преместена в 17:30 и просто от Пловдив до Димитровград композицията ще се движи като КПВ - няма лошо. Но как аджеба чрез електронното разписание (което използват 90% от хората под 45 години) - те ще се информират, че има подобна връзка като там пише точно, право и ясно - в Пловдив се извършва прекачване на влака и "Брой прекачвания - 1 брой".  Естествено - и малцината останали пътници за дестинация Димитровград след многогодишните ремонти и прекъсвания и прозорци и пр. вече няма да пътуват, тъй като на практика няма директен влак, според БДЖ (чрез тяхното електронно разписание). Това ли е целта всъщност ? Толкова ли е сложно да направят така електронното разписание, че да се изписва БВ1625+КПВ10245 и "Брой прекачвания 0". Тази 0 в графата "Брой прекачвания" между София и Димитровград от 4-5 години постоянно намалява и сега въпреки, че има една 0 (с изключение на международният влак) - от БДЖ смятат, че не е нужно да го изпишат и по-логично е всички влакове от София до Димитровград да се изписват с прекачване - току виж се отказали да пътуват хората в тази посока. Може би, за ГДВ 2012 или ГДВ 2013 проблемът ще се реши, тъй като е налице от 2 години вече...

Само, че се притеснявам, ако за подобни микропроблеми БДЖ имат нужда от 3-4 години, за да ги решат - дали ще доживеем за преодоляване на по-фундаменталните и големи проблеми на родната железница ? 






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - За отблъскването на пътниците от БДЖ-бедежеец
14.12.2009 14:10
Да,така е за съжаление.Ами на фона на всичко това и тези,които обслужват клиентите на БДЖ не са взели и заплата за октомври!Машинисти,началник влакове,кондуктори,ревизор вагони - всички те ще ви обслужват гладни,обезверени,психически натоварени,че няма какво да купят за Коледа на деца и близки!И това става със служители на ДЪРЖАВНА компания,представяте ли си?!Значи,щом държавата не може да им плати е или фалирала или не ще вече железница?А заплатите за ноември,по графика на министъра ще бъде платена догодина!Е,какво очаквате на фона на всичко това?!
цитирай
2. анонимен - Варужан Апелян
14.12.2009 20:26
Препрочитам написаното от Петър Делчев и все повече се убеждавам, че ръководителите на дирекцията отговаряща за обслужването на пътниците (ако въобще има такава) нямат доблестта да напишат дори няколко реда в този блог, независимо, че собствените им КЛИЕНТИ пишат тук?!
Господа, толкова ли е унизително да признаете, че не можете да посрещнете изискванията на пътниците и да се извините или пак ще се опитвате да търсите "оправданието в най-ниското ниво на жп системата", както Бареков се беше изразил преди време.

И защото и аз съм един от тези ежедневни жп пътници желая да споделя, че тази събота и неделя минах през три гари с щатен билетопродавач и там не успяха да ми дадат подробна информация за движението на влаковете през други БЪЛГАРСКИ гари, защото... НЕ БИЛИ СНАБДЕНИ С ПЪТЕВОДИТЕЛЯ (книжката) за новото разписание, което ВЕЧЕ е в сила!

За елекронното разписание предлагам на IT специалистите на БДЖ да пратят мои поздрави до Филип Мартин от Amadeus Rail и да го помолят да ги консултира как се прави висококачествено електронно обслюжване на пътниците в Евростар.

Ще завърша с коментара си до Бедежеец, като го попитам:
Каква е логиката пътниците да не получат качествено обслужване, щом са платили за билета си цената пожелана от БДЖ, независимо дали служителите на БДЖ получават или не заплатите?
цитирай
3. анонимен - Пурко към Варужан Апелян
15.12.2009 08:34
Никой не е отказал отвозването на пътниците до краините им места,приятел. Колегата иска просто да насочи съчувствието на гражданите малко и към себе си.Като слушам ТВ ,всеки иска 13 заплата или някакви бонуси за коледа ,а жепейците си искат отработените парички. Така,че гражданите могат да са спокоини.Ние редовите служители макар и гладни и унизени ще си ги обслужим.Чудя се обаче ,няма ли някои тука които да подкрепи обикновения служител на БДЖ И НКЖИ.И ние имаме семеиства и разходи.Децата ни не са по долу от което и да е дете в БГ.Нервя се като чета какви глупости се пишат тука,а ние се борим за оцеляване Господа мрънкащи!
цитирай
4. анонимен - Към г-н Апелян от бедежеец
15.12.2009 12:55
Разбира се,че ще ги обслужим пътниците,г-н Апелян те са наши клиенти,а ние в болшинството сме професионалисти.Правилно ви пише Пурко,кой и кога ще се сети и за нас да помисли,ние редовите железничари в момента едва оцеляваме! И това се случва в 21 век в националните жп компании.Ако беше в друга държава да се случи това,например Гърция,може да бъдете сигурни че за Коледа нито един влак нямапе да тръгне....за това аз се прекланям пред професионализма и търпимостта на българския железничар!Весели празници на всички,които обичат железницата!
цитирай
5. анонимен - Пътник
15.12.2009 22:13
Аз подкрепям редовите железничари като редовно пътувам с влак вместо с автобус!
цитирай
6. анонимен - Към г-н Апелян
29.12.2009 19:54
Г-н Апелян, Вие коректно си плащате поисканата цена за билет от БДЖ и очаквате от тях коректно обслужване! Аз работя в НК"ЖИ" и, в най-общи линии казано, когато има проблем с влаковете го отнасяме ние - ръководител-движение, постови стрелочник и т.н.... Закъсненията в плащанията са ни почти идентични с тези на БДЖ и по вашата логика това е без никакво значение!!! Всички обикновени служители в сферата на железницата сме с мизерни заплати, неблагодарна работа и все пак даваме всичко от себе си за вашето удобство!!! Просто си представете колко приятно е да се види вашето изказване...
цитирай
7. анонимен - В. Маринов
08.02.2010 17:05
Днес говорих със служителки на информация по телефона от гара София и ги попитах дали влакът в 17:30 вози директни вагони за Димитровград и те ми отговориха "Категорично НЕ". Казах им, че макар, че в Интернет и на таблата на гарата (което и те потвърдиха) пише също НЕ, то в пътеводителите и съкратените разписания, ако са забелязали пише, че "Влакът вози директни вагони за Димитровград". Тогава ме накараха да почакам минута, консултираха се с някого и в последна сметка се съгласиха с мен. Хубаво, но колко ли още заблудени има сега като мен, които гледат разписанието в Интернет или на гарата и се чудят "Защо вече няма директен влак от София за Димитровград", а всъщност има ...
цитирай
Търсене