Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2009 12:43 - Билетите на БДЖ - мечти и реалност
Автор: rail Категория: Други   
Прочетен: 7515 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 14.12.2009 16:32


Представяме ви интересен коментар от редовният ни читател Валери Апостолов, получен на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg).

Уважаеми приятели от Блогът за железници, изпрашам ви една действителна случка, която ми разказа моя позната.

Пътувам с влака за Асеновград,  пристигаме за около 30 минути - не усетих как мина времето в комфортната мотриса, на спирка Маврудово машиниста ни съобщи по високоговорителите на български и английски, че БДЖ се извинява за 5 минутното закъснение, пожела ни приятен ден и ни покани отново във влаковете на БДЖ.
На слизане от мотрисата симпатичен кондуктор ми помагна за куфара и ме пита дали съм доволна отпътуването... как да не похвалиш такъв жп служител!
Поглеждам билета си и виждам безплатния телефон на потребителя на БДЖ, 0700 239.
image
Набирам ...

"БДЖ Здравейте! Вие се свързахте с центъра за обслужване на пътниците. Вашето мнение е важно за нас! For English press one!
За да се свържете с наш сътрудник натиснете 9.
За въпроси за  разписанието натиснете 1.
За мнения и предложения отностно пътуването във влаковете натиснете 2.
За мнения и предложения отностно престоя в гарите натиснете 3.
За текущи промоции натиснете 4"
...
Задрямала съм, разсънвайки се поглеждам през прозореца, току що се минали през гара Вл. Павлов, а часовника ми показва, че сме се движим с 15 минути закъснение. Питам кондукторката, дали ще закъснеем още до Бургас?
"Не се притеснявайте, само с 15 -тина минути сме, изчаквахме връзка  на гара Стара Загора. Желаете ли да ви покажа къде е бистрото на влака, или да ви донеса бордното списание на БДЖ? "
Служителката е много учтива и отзивчива, заслужава похвала. Оглеждам билета и търся телефона на потребителя за да споделя, колко съм доволна от обслужването. Откривам, че единствения телефонен номер на билета е на печатница Демакс - тел. 9307 777. Освен адреса на БДЖ : гр. София, ул. "Иван Вазов" №3, няма написана друга връзка с фирмата?
Срeщу мен в купето двадесет годишен младеж ми показва етикета на бутилката си от минерална вода и ми обеснява, че дори и цеховете за вафли имат телефон на потребителя... И все пак съм щастлива, че мога да чета на кирилица, защото ако бях чужденка пътуването ми с БДЖ би било още по-вълнуващо...














Гласувай:
2



1. анонимен - Лео
21.11.2009 17:57
Естествено ще има телефон за реклама на печатницата и няма да има телефон за пътниците. Печатницата със сигурност е на някой близък до БДЖ, а хартията на билетите струва страшно скъпо - сценарият на жп кражбите вече е известен и на малките деца.
цитирай
2. анонимен - Билетите в БДЖ и още нещо...Тр.Акациев
22.11.2009 13:21
Хареса ми този материал,написан с уважение за железницата,това е много рядко срещано явление тук,в нашата мила Родина.Тук за БДЖ се пише лошо или нищо по принцип.А относно билетите,да се рекламират в тях фирми,няма лошо,така е навсякъде по нормалния свят,но на първо място трябва да се саморекламира и самата железница!Билета е от съществено значение и каква информация подава на пътника - в него трябва да пише и за удобните връзки във възелните гари,а в големите градове трябва да дава информация и за примерно телномер на най близката автогара откъдето можеш да си продълж иш пътуването там,където влак не ходи,информация за градски транспорт,за такси и т.н.Това може да стане след въвеждане на единна транспортна система,максимално в услуга на клиента/пътника и като издръжка да се включи и рекламиране на най различни фирми банки и други.Разбира се,всичко това не може да се събере на един билет,но може с билета да се дава брошура с такава ценна за пътника информация.Кога ще стане това в България?Когато започнат да работят знаещи и можещи,а този ден е още далеко,тези последните ги махат на този етап....
цитирай
3. анонимен - Пурко
22.11.2009 18:11
Хаиде,пак недоволни:)) За 1 левче толкова. Да не искате и информация кое, къде да си купите?
цитирай
4. анонимен - Нормално в Германия
01.12.2009 03:21
Това го има вече от над 10 години в Германия. Сам съм викал помощнци да ми качат багажа. Добре цената е друга за пътуване, но толкова много. Пътувам след седмица от Карлсруе до Базел, 250 км, за 40 лв, намалена цена на влака, заради 3 дена предварително. С Интерсити. Обратно заради интерсити експрес цена 60 лв за същата дължина. Обратно и на отиване за 250 км общо време на пътуване малко под 2 часа с влака, мечта в България
цитирай
Търсене