Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2009 10:15 - София-Кардам - никога повече !
Автор: rail Категория: Други   
Прочетен: 3092 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 29.10.2009 14:12


Представяме ви писмото на Шенгюл Алиева,  получено на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg).

Здравейте. Казвам се Шенгюл Алиева (открих вашия блог чрез Гугъл в опит да напиша гневно оплакване от свое пътуване с БДЖ) и бих искала да ви споделя накратко едно от най-неприятните си преживявания от пътуване с БДЖ и повярвайте ми - последно !

Като цяло, изключвайки факта, че от София за град Добрич се пътува за толкова време с БДЖ за колкото на запад изминават хиляди километри - общо взето съм била доволна от услугите на железницата. До вчера ! Всичко вървеше нормално, когато рано сутринта (още по-тъмно) в гара Суворово ни разбудиха всички и ни свалиха от влака на студа през нощта. Даже не исках да чуя за какви повреди става на въпрос  ! Как може да будят хората и да ги водят извън влака и да чакат с часове нещо си - било автобус или друг локомотив. Като не могат да ни осигурят удобна чакалня (най-малкото отоплена) поне да не ни сваляха от влака, а да ни бяха оставили да си лежим завити, докато БДЖ изнамерят един локомотив от някъде да ни дотътри до Добрич, но явно автобусите са повече в БДЖ, отколкото локомотивите. След 2 часа студуване дочакахме автобусите и като, че ли с облекчение се качихме, защото тези преживявания бяхме убедени, че няма да се повторят в автобусния транспорт и дори малцината останали да пътуваме с Кардамския влак след пожара - смятам, че вече се разубедиха, че не е добър съвет да се пътува с влак 12 часа в България - тъй като какво ли не може да му се случи на човек за толкова дълго време.

Сбогом, БДЖ и дано не ни се засичат пътищата вече ! Дори не знам защо пиша това писмо, защото вече не ме интересува какво ще става в тая наша железница, може би тайничко се надявам за правнуците ми да се пооправи нещичко и затова - дано ! От мен - СБОГОМ !





Гласувай:
2



1. antikdji - За този влак..
12.01.2010 21:07
Да, за съжаление сте абсолютно права !! Аз работя в системата .Няколко пъти съм пътувал с тоя влак и найстина беше някакъв ад..!!! Явно БДЖ трябва да помислят по този въпрос !! Но повярвайте ми вината не е в редовите железничари !! Локомотивите найстина са на изчезване ,а тези който са останали просто за нищо вече не стават..!! Железничарите правят и невъзможното влаковете да се още да се движат /Както и да е/Само да се движат !Работим с остаряла и скапана техника ,с малко хора и с некадърни началници..!! Не отписвайте железницата ,ще дойде ден когато нещата ще се оправят ...! Е ,ние може и да не сме живи ,но винаги ще има хора които обичат влаковете..!Поздрави и Бъдете здрави!!!
цитирай
Търсене