Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2009 17:52 - Пътуване през автогарата и жп гарата в Пловдив
Автор: rail Категория: Други   
Прочетен: 3825 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 29.10.2009 10:53


Представяме ви писмото на Надежда Китова,  получено на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg).

"Прочетох в Фейсбук за този БДЖ блог  и дано вземе някой да се трогне от снимките в писмото ми. Миналата събота пътувахме от София до Чудните мостове с първия влак в 6 и 30, като в Пловдив се прехвърлихме на рейс на автогарата, която е залепена за гарата. Двете гари в Пловдив са на метри една от друга, а гледката в излъсканата автогара е коренно различна от затъналата в боклуци ЖП гара. Не искам да изпадам в подробностти за миризмата, когато понечих да използвам телефона. За щастие пътуването с влака в двете посоки беше много удобно, рейса също не беше зле. Снимките са от събота, на връщане в неделя картинката беше още по-отчайваща."

  image   image   image   image   image

  image  image  image  image  image
  За уголемяване натиснете върху съответното изображение.





Гласувай:
1



1. анонимен - Пловдивчанин
26.10.2009 22:36
Освен че е мръсен подлеза на гарата е много тесен и сутрин хората се блъскат един в друг.
цитирай
2. анонимен - No comment! Ужасии!!!
27.10.2009 20:55
Не е само гарата!Но там верно целият район мирише ужасно! Честно казано заслужаваме да пламне някъква епидемия ..за да се светнем да пазим малко от малко!
цитирай
3. анонимен - Петър Делчев
27.10.2009 21:32
Впрочем, на ето тази снимка ( http://rail.blog.bg/photos/84444/original/Jp8.jpg ) може много точно и ясно да се види защо се запушват шахтите на подлеза (поне една от причините) и регулярно при по-обилен дъжд се превръща в езеро.
цитирай
4. анонимен - Варужан
30.10.2009 13:51
Ежедневно пътувам през подлеза и наистина, особено в пиковото време е пренаселен и придвижването е трудно. Преди години той беше почти глух подлез, сега има Била трафик има Автогара, отделно са увеличите се локалните придвижвания.
За почистването му може много да се говори, щом се използва не само от жп пътници, независимо от собствеността в почиственето му редно да се включи и общината. Другият, чисто организационен проблем е, че има много шефове в железницата, които взаимно си прехвърлят задължения. За щастие има жп ръководители, които работят усърдно и полагат усилия да направят престоя на пътниците в гарите по комфортен. Ето един такъв пример: http://www.slideshare.net/apel/supporting-passengers-for-a-better-railway
цитирай
5. анонимен - Първите 5 снимки са все на едно и също ...
09.01.2010 20:23
Първите 5 снимки са все на едно и също място в подлеза.Че е кочина да ама това е работа на концесионера на подлеза.А на него му е по изгодно само да събира наемите от магазинчетата и да не дава пари за почистване.
цитирай
Търсене