Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2013 12:27 - Впечатление от пътуване - началник влак говори цинизми на висок глас
Автор: rail Категория: Други   
Прочетен: 3669 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Представяме ви писмо на Марияна Янчева от гр. Варна , получено на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg). 


Искам на кратко да споделя впечатление от едно мое пътуване. Пътувах за Габрово , налага се често да ходя до там понеже родителите ми са възрастни и имат нужда от мен.   Сутринта се качих на бързият влак който е със задължителни билети за запазени места. Всичко бе нормално , нищо особено както всяко мое пътуване. Мисля, че вече Търговище бяхме минали ,  аз четях сутришната преса и унесена в пътуването без да искам станах свидетел на разговор между началник влака и един кондуктор. В първият момент не вярвах на ушите си ,  нач. влака  жена добре изглежщата за възрастта си говореше аругантни думи , обсъждаше даденостите на някакъв мъж. После започна да разказва за себе си, какви умения притежавала в леглото , и всичко това  високо на глас. Вагона не бе пълен, но се чуваше . Стана ми толкова неудобно , представих си ако съпругат ми бе с мен как щях да се чувствам. Та тя говореше директно без задръжки и ползваше най-вулгарните думи. После нещо се захвана с кондуктора който бе мъж , започна да го разпитва много лични неща без да се притеснява. На целият този разговор аз и пътниците станахме неволни свидетели.  Възмутена съм,  нямам нищо лично към тази жена началник влак но не бях длъжна да слушам за нейните сексуални подвизи. Има места където може да говори такива цинизми, но това не са влаковете на БДЖ. 



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене