Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2011 21:55 - Спират 1/3 от влаковете в България
Автор: rail Категория: Други   
Прочетен: 16006 Коментари: 19 Гласове:
2

Последна промяна: 05.10.2011 22:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Представяме ви писмото на И. И, получено на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg). Имейла на читателя е анонимен.

Служител съм на Български държавни железници – работата ми е по-важна от всичко и затова ще остана анонимен, но искам да споделя с вас нещо, което засяга хиляди хора – нещо, което тайно се договаря между синдикати, железници и министерство. На принципа „Има влак – има проблем, няма влак – няма проблем” – нашите умни ръководители се канят да спрат 1/3 от влаковете в България на някакви безумни принципи печалба-загуба, без дори да отчитат, че по някои линии има ремонти и дори няма влакове, а автобуси.

Мисля, че това е най-отчаяния, най-глупавия, най-лесния и най-безотговорния начин за решаване на проблемите в железницата ни – така, че ако това се случи – можем спокойно да се простим с българската железница. Ето ви „кратък” списък  и дано не ви се завие свят, докато го прочетете, но това са живи хора железничари и пътници в тези влакове, които ще останат на улицата – само си представете за какво „иде реч”. Представям Ви информативно  номерата на влаковете и направленията им, които БДЖ предлага да бъдат закрити – надявам се крайното решение да не се съобрази с това предложение. Приятно четене – аз лично нямах сили да стигна до края – защото това е края на българската железница и ренесанс за автобусните превозвачи. Честито за тях, а нас Бог да ни прости!

1650 Димитровград-София
2636 Кардам-София
2637 София-Кардам
5622 Кулата-София
8686 Бургас-София
8687 София-Бургас
10120 Септември-София
10127 София-Септември
10131 Драгоман-Септември
10134 Септември-Драгоман
10144 Свиленград-Пловдив
10147 Пловдив-Свиленград
10148 Свиленград-Пловдив
10204 София-Драгоман
10208 София-Драгоман
10209 Драгоман-София
10211 Драгоман-София
10213 Драгоман-София
10245 Димитровград-Свиленград
10251 Костенец-Пловдив
10252 Пловдив-Костенец
10261 Септември-Пловдив
10264 Пловдив-Стамболийски
10267 Стамболийски-Пловдив
13203 Банкя-София
13204 София-Банкя
13205 Банкя-София
13209 Банкя-София
13210 София-Банкя
13215 Банкя-София
13216 София-Банкя
16101 Септември-Добринище
16102 Добринище-Септември
16103 Септември-Добринище
16104 Добринище-Септември
16105 Септември-Добринище
16106 Добринище-Септември
16107 Септември-Добринище
16108 Добринище-Септември
16220 Велинград-Септември
18209 Пещера-Пловдив
18210 Пловдив-Пещера
19209 Пловдив-Асеновград
19210 Асеновград-Пловдив
20101 София-Червен бряг
20110 Г.Оряховица-София
20111 София-Г.Оряховица
20130 Търговище -Червен бряг
20135 Плевен-Каспичан
20137 Червен бряг-Шумен
20150 Каспичан-Г.Оряховица
20152 Каспичан-Г.Оряховица
20153 Г.Оряховица-Шумен
20162 Варна-Шумен
20163 Шумен-Варна
20200 Мездра-София
20209 София-Мездра
20221 София-Лакатник
20222 Лакатник-София
20232 Червен бряг-Мездра
20291 Шумен-Каспичан
20292 Каспичан-Шумен
23102 Свищов-Черквица
23200 Плевен-Черквица
23203 Черквица-Плевен
23205 Черквица-Плевен
24101 Свищов-Габрово
24102 Габрово-Свищов
24114 Троян-Свищов
24215 Левски-Троян
28202 Варна-Добрич
28203 Добрич-Варна
30112 Карлово-София
30117 София-Карлово
30122 Копривщица-София
30123 София-Пирдоп
30131 Карлово-Сливен
30136 Зимница-Карлово
30150 Шумен-Карнобат
30151 Карнобат-Варна
30157 Карнобат-Шумен
30242 Тулово-Карлово
30243 Карлово-Тулово
30244 Тулово-Карлово
30250 Сливен-Казанлък
30257 Тулово-Сливен
 
40101 Г.Оряховица-Ст.Загора
40105 Русе разпр.-Ст.Загора
40106 Ст.Загора-Г.Оряховица
40115 Самуил-Г.Оряховица
40131 Бяла-Плачковци
40161 Димитровград-Подкова
40162 Подкова-Димитровград
40163 Димитровград-Подкова
40164 Момчилград-Димитровград
40165 Димитровград-Момчилград
40166 Момчилград-Димитровград
40208 Г.Оряховица-Бяла
40241 Ст.Загора-Димитровград
40242 Димитровград-Ст.Загора
40250 Димитровград-Михайлово
40251 Михайлово-Димитровград
50133 Дупница-Кулата
50134 Кулата-Дупница
50208 Перник-София
50209 София-Перник
50214 Перник-София
50226 Перник-София
50241 Дупница-Благоевград
50242 Благоевград-Дупница
50261 София-Благоевград
51201 Дупница-Бобов дол
51202 Бобов дол-Дупница
51203 Дупница-Бобов дол
51204 Бобов дол-Дупница
51205 Дупница-Бобов дол
51206 Бобов дол-Дупница
52202 Петрич-Г.Тодоров
52203 Г.Тодоров-Петрич
52204 Петрич-Г.Тодоров
52205 Г.Тодоров-Петрич
52207 Г.Тодоров-Петрич
52208 Петрич-Г.Тодоров
52209 Г.Тодоров-Петрич
52210 Петрич-Г.Тодоров
52215 Г.Тодоров-Петрич
52216 Петрич-Г.Тодоров
60201 София-Перник
60202 Перник-София
60204 Перник-София
60210 Кюстендил-Перник
60213 Перник-Кюстендил
60214 Кюстендил-Радомир
60215 Перник-Кюстендил
60217 Радомир-Кюстендил
60220 Кюстендил-Ръждавица
60221 Ръждавица-Кюстендил
60261 Кюстендил-Гюешево
60262 Гюешево-Кюстендил
60263 Кюстендил-Гюешево
60264 Гюешево-Кюстендил
60271 Кюстендил-Гюешево
60272 Гюешево-Кюстендил
60273 Кюстендил-Гюешево
60274 Гюешево-Кюстендил
60276 Перник-София
70102 Мездра-Видин
70203 Бойчиновци-Мездра
70205 Бойчиновци-Мездра
70211 Враца-Мездра
70217 Враца-Мездра
70220 Мездра-Враца
70241 Видин-Бойчиновци
70242 Брусарци-Видин
71208 Берковица-Бойчиновци
71209 Бойчиновци-Берковица
72211 Лом-Брусарци
72213 Лом-Брусарци
80110 Ст.Загора-Пловдив
80117 Пловдив-Ст.Загора
80120 Бургас-Ямбол
80123 Ямбол-Бургас
80240 Зимница-Ямбол
80241 Ямбол-Зимница
80253 Карнобат-Бургас
80254 Бургас-Карнобат
82211 Карлово-Пловдив
82212 Долна махала-Карлово
82227 Хисар-Пловдив
82228 Пловдив-Хисар
82229 Хисар-Пловдив
82231 Хисар-Долна махала
82232 Долна махала-Хисар
90102 Каспичан-Русе
90203 Русе разпр.-Самуил
90211 Самуил-Каспичан
91101 Силистра-Самуил
91102 Самуил-Силистра
91103 Силистра-Самуил
91104 Самуил-Силистра
91202 Самуил-Исперих
91203 Исперих-Самуил



Тагове:   оплакване,   жалба,   служители,   БДЖ,


Гласувай:
2


Вълнообразно


1. анонимен - от кога е това
06.10.2011 11:07
От кога се канят да спрат тези влакове?
цитирай
2. анонимен - за железницата
06.10.2011 15:10
на 4.10. 11 год. бяхме група железничари в катуница относно митинга нахората от селото за надлезите и подлезите; приятно впечатление ни направи началника на гарата.който поради липса на работа стоеше и пушеше цигара след цигара. при въпроса ни; как вижда положението в бдж; той отговори;за два дни сменям всички гараджии и назначавам само жени на възраст до 36 год.защото са по изпълнителни и представителни и поемам всички гари от крумово до люле бургас
цитирай
3. анонимен - Докога всичко ще става непрозра...
06.10.2011 17:27
Докога всичко ще става непрозрачно, докога ще четем важните неща по форуми, блогове, а не на официалната страница на БДЖ?
От кого се криете?
цитирай
4. анонимен - БДЖ
08.10.2011 16:53
Дреме ми на оная работа за БДЖ, ако ги няма ще е още по-добре. Поне данъците които плащам ще отиват за нещо, което не е толкова губещо като железниците.
цитирай
5. анонимен - Е,зави мисе свят!
09.10.2011 18:24
Е,зави мисе свят!
цитирай
6. анонимен - какъв е тоя началник гара. какъв е ...
12.10.2011 07:56
какъв е тоя началник гара. какъв е този сополанко.я да го пратим да пасе овцете на село
цитирай
7. анонимен - Икономист
12.10.2011 15:52
Лошо, щом на дейността опират за да намалят разходите за заплати - това е плод на изключително недалновидна държавна политика и ужасно слаб мениджмънт. Тези неща не стават за ден, месец или година - а се прави политика във времето напред, за да не се допуска спиране на дейността ( дейността е основен източник на финанси в една стопанкса единица). Но така е, след 20 години кражби, лъжи, "социална политика" и държавно безхаберие стигна се до тук. Амин за БДЖ.
цитирай
8. анонимен - На мен пък ми дреме
12.10.2011 16:25
анонимен написа:
Дреме ми на оная работа за БДЖ, ако ги няма ще е още по-добре. Поне данъците които плащам ще отиват за нещо, което не е толкова губещо като железниците.


БДЖ не е просто "някакво предприятие", а е монополист и закриването му е въпрос на национална сигурност.
цитирай
9. анонимен - отдавна не потребяващ БДЖ
12.10.2011 18:37
С извинение, но кой ползвал влак между Добрич и Варна? Вместо да пътуваш 50 мин. с автобус, се търкаляш 4-ри часа. Така като гледам, повечето линии са си за закриване. Каспичан-Горна Оряховица? каква е тази глупост?
цитирай
10. анонимен - До отдавна не потребяващ БДЖ
12.10.2011 22:47
Ползва си се Добрич - Варна. Особено зимата като зафучи и затворят пътищата, ще ви питам тези дето искате да закривате как ще си стигнете до селото, може би с автобус за 20 часа.

На Кардам - София от кога му се канят... Първо почнаха да махат вагони, после пуснаха възможно най-смотаните такива, те пък взеха, че се запалиха и убиха хора. След това направиха така, че да виси по гарите час и половина. Е как да стане печеливш... А иначе в спалния вагон място можеш да си намериш едва в началото на седмицата... Абсолютни идиотия е да се съсипе по този начин БДЖ. Съкращавайте администрация, не влакове...
цитирай
11. анонимен - Каспичан -Г. Оряховица?
14.10.2011 15:10
Какво за тази релация? Какво й е глупавото на нея? Tя е и участък от II жп линия.
цитирай
12. анонимен - Божидар Стойчев
16.10.2011 02:01
Като един прост икономист, абсолютно некомпетентен в областта на железниците, за което имам вече официално признание, бих искал да задам три въпроса:
1. Знае ли се кой е предложил този списък?
2. По какъв критерий са определени точно тези влакове?
3. По какъв начин се изчисляват разходите за обслужването на всеки един от тези влакове (приходите би трябвало да са ясни - няма как да се отчитат пътниците без билети и тези, които се тарифират "на джоб" от превозните бригади)?
По всяка вероятност за разходите няма конкретна информация за всеки влак, а те са определени по "таванния способ" - т.е., може да очакваме в скоро време да останат да се движат само по 2 чифта влакове София - Варна и София - Бургас, тъй като всички останали са "губещи".
Като че ли това е началото на официалното разграбване на железниците.
"Алтернативните" автобусни превозвачи доволно потриват ръце...
цитирай
13. анонимен - Влакът Левски - Троян е необходим на хората
16.10.2011 09:44
До с. Ломец в община Троян се намира възстановена след продължителни археологически разкопки римска пътна станция Состра с укрепен военен лагер. Същата е обявена за паметник на културата с националано значение. Възстановена е или доизградена (иначе основите са запазени до 1, 5 - 2 м). До нея се стига с влак (Троян - Ловеч) и (Ловеч - Троян). Автобус в с. Ломец идва веднъж седмично, за да отидсат хората на пазар. Но всимки предпочитат влака, защото е 2, 5 пъти по-евтин от билета за автобус. Влакът Левски - Троян също е път към археологическа забележителност - надежда за културния туризъм. Така се затриват малките населени места! Вече само 8 ученици от с. Ломец пътуват до средищното училище в Троян...Посетете римската крепост Состра!
цитирай
14. анонимен - kak sa reshili koi vlakove da sprat?!
17.10.2011 10:57
Interesni kriterii sa podbrali yavno, ako vyobshte ima takiva. Kato zatvoryat prohodite v planinata prez zimata( te veche gi zatvoriha zaradi loshoto vreme) kak se stiga ot Sofia do Dobrich?!! Porednata bezumica na nyakoi "menager" deto i haber si nyama ot transportni uslovia. Na zapad horata zalagat na vlakovete kato ekologichen transport, tuk avtobusite shte bylvat gazove... Koi li vyobsjte ni e pusnal v tozi Evropeiski sayuz
цитирай
15. анонимен - ХММ
04.11.2011 20:48
Добре бе пич след като това е тайно ти от къде го научи? Аз не видях никъде източник т.е. ти или участваш в тия т.н. преговори или си го измисляш?!
цитирай
16. анонимен - B.
05.11.2011 03:42
Още като се видях тази статия в жп блога на 06.10.2011 усетих, че служителите на Вазов 3 са много наплашени, нещо ставаше, беше по-страшно дори от Кардамския пожар. Познавам ги, те се плашат само от разклащане на стола, удобния и дългогодишен Вазовски стол осигуряващ прилична пенсия и доста други благини.
Правило също е, че никой от Вазовците не публикува вътрешната информация само заради прозрачността, знаем как дори най-незначителната и публична информация с години оставаше скрита от обществото.
Днес всичките ми предположения се потвърдиха с едно изречение от прессъобщението на БДЖ
"04.11.2011- За тази цел ще бъдат спрени от движение 150 влака, които са най-неефективни." (http://bdz.bg/novina.php?id=2100)

Пъзелът беше сглобен!

Определено за всичко това се е знаело дори и преди 06.10.2011, факт бяха думите на жп синдикалиста Росен Зарков за спиране на 180 влака и определено не е било съвпадение с бройката от горния списък, но се коментирало само в "съблекалнята", скришом от публиката, която е платила и ще плаща билетите за мача.
цитирай
17. анонимен - С извинение, но кой ползвал влак ...
05.11.2011 11:34
анонимен написа:
С извинение, но кой ползвал влак между Добрич и Варна? Вместо да пътуваш 50 мин. с автобус, се търкаляш 4-ри часа. Така като гледам, повечето линии са си за закриване. Каспичан-Горна Оряховица? каква е тази глупост?

Извинявам се много, но Варна - Добрич е с продължителност два часа и го ползват, не хората пътуващи между двата големи града, а всички от Девня, Вълчи дол, Суворово!!!
цитирай
18. анонимен - Такъв е живота
07.11.2011 20:24
60-70 години крадене и назначаване на роднини водят до неизбежното. По-евтино за държавата е пътниците да се превозват с такси, отколкото с БДЖ. Трябва да се реже до здраво.
цитирай
19. анонимен - Всичката ни работа е такава
08.11.2011 16:08
В пътническите превози на БДЖ има един ОМАГЬОСАН КРЪГ:

кондуктори с ниски заплати --> вместо да искат и да издават билети, вземат половин цена от пътниците --> БДЖ губи пари --> заплатите на кондукторите стават още по-ниски --> все повече кондуктори започват да прибират пари --> БДЖ губи още повече и така докато не излезе тоя списък за съкращения горе

Според Криминална полиция от БДЖ са "изчезнали" около хиляда вагона. Не съм железничар и не знам как може да "изчезне" даже един вагон от релсите, да не говорим за хиляда...

Корупцията като почне от директорите, дето крадат стотици вагони, през машинистите с тубите нафта и куфарите с инструменти, и резервни части, и до последния кондуктор...

Не знам кога ще се оправим, но май няма да е през нашия 21 век...
цитирай
Търсене