Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2010 22:25 - Полова дискриминация в БДЖ
Автор: rail Категория: Други   
Прочетен: 5477 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 01.12.2010 14:41


Представяме ви писмото на Мария Данчева, получено на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg).

Здравейте !

Искам да споделя с вас едно мое адско възмущение. От дълги години пътувам с БДЖ и това, което ми е направило неприятно (въпреки, че съм жена) впечатление е, че персоналът в гарите като се започне от касиерките та се стигне до служителките в багажните отделения, информация, колетни пратки и т.н. са от 90 до 95% жени. Това съвсем случайно го установих, когато двама мои приятели решиха да кандидатстват като касиери и уж на шега някой им подхвърли "че до сега не е имало мъже касиери в БДЖ" и не на шега не ги взеха. Едва ли могат да ме убедят от БДЖ-то, че 90-95% от кандидатите за тези длъжности са жени. Просто чиста проба на явна полова дискриминация. И въпросът ми към БДЖ е: "Защо мъжете не могат да издават билети за влак ? " 

Искрено ви благодаря за предоставената трибуна.

М. Данчева






Гласувай:
0



1. анонимен - И мен не ме взеха
16.10.2010 21:07
И мене не ме взеха. Мъж съм на 36 години и исках да издавам билети на централна гара в Пловдив. Ама не ме огря ! после нека ми говорят, че нямало дискриминация, мисля да се оплача в онази комисия по дискриминация ако съществува още - тъпо бдж.
цитирай
2. анонимен - Syglasen
18.10.2010 12:37
Syglasen sym s vsicko otgore !
цитирай
3. анонимен - А машинистите ?
21.10.2010 16:25
А защо няма машинисти жени ?
цитирай
4. анонимен - за машинисите
23.10.2010 12:13
Уважаеми господине да вземеш малко да се поразровиш в историята на БДЖ относно жените машинисти има такива които са доказали че могат да карат влакове но не я упражняват постоянно тази професия.Явно не си достатъчно запознат относно жените машинисти.
цитирай
5. анонимен - Господина
25.10.2010 09:14
Аз не твърдя нищо по-различно. Да, жените са се доказали като добри машинисти и не отстъпват с нищо на мъжете по този въпрос. Това дали си добър машинист на влак не зависи от пола - да, отново сме на едно мнение. Но моето питане е: "Къде са жените машинисти и мъжете на каса" ? Не говоря за изключенията...Говоря за 90-95% от случаите...
цитирай
6. анонимен - Не скачайте така
26.10.2010 17:33
Не скачайте така, колеги на авторката на този материал. Тя е права. Не говорете за изключенията, а за общия случай. Аз не помня на Централна гара София мъж да ми е продал билет за пътуване на каса. Няма какво да си кривим душата...
цитирай
7. анонимен - Дискриминация?!
31.10.2010 15:09
Ами то дето са само жени ама не са и ХУБАВИ ЖЕНИ!ДЕБЕЛИ С ГОЛЕМИ ЗАДНИЦИ,НЕУЧТИВИ,БЕЗПАРДОННИ И НАГЛИ! ОБИЧАТ ДА ПЛЕТАТ,ДА СЕ ЛАКИРАТ,ДА КЛЮКАРЯТ АМА БИЛЕТИ ДА ИЗДАВАТ - НЕЕЕЕЕ! И ТУК Е ВЪПРОСА: НА КАСТИНГ ЛИ ГИ ИЗБИРАТ ТАКИВА? НЕКА БОСОВЕТЕ ОТ ПП ПРЕВОЗИ ДА ОТГОВОРЯТ,ТОВА ТРАДИЦИЯ ЛИ Е ИЛИ ИМАТ ИЗКРИВЕНА СЕКСУАЛНА ОРИЕНТАЦИЯ ОТ ТИПА НА КЪСНИЯ СОЦ. - 1988 -89Г.????
цитирай
8. анонимен - касиерките
02.11.2010 16:22
бдж е социална фирма,тя е сбор от интелект и чувства на широките народни слоеве,поради голямото и социално значение в нея намират место всякакви хора.всички трябва да се храним, не трябва да има гладни и нещастни люде,включително и от женски пол.
цитирай
Търсене