Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2010 11:37 - Пътуване от Генерал Тошево до Плевен
Автор: rail Категория: Други   
Прочетен: 2216 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 21.09.2010 11:40


Представяме ви коментар на Стоян Желев получен на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg).

Здравейте!

Попаднах на вашия блог и реших,че трябва да ви пиша за моето последно пътуване.Както винаги пътувах от Генерал Тошево до Плевен с нощния влак от Кардам за София в 20ч58мин.И както винаги заварих мръсни, почернели седалки и онези все още липсващи навсякъде кошчета до прозорците.Естествено нямах билет,понеже вече не продават на гарата.Този път беше добре,че не трябваше да поправям кондуктора относно цената, както почти всеки път се налага да правя или пък да му помагам да я изчисли,понеже и такива неща често се случват при нас.Едва ли не трябва да се радваш като попаднеш на подобен компетентен кондуктор.Но иначе аз за всеки случай винаги си пазя стария билет при условие,че ми потрябва,за да помогна следващия път на служителя с разстоянието в километри.

Трябва да отбележа,че този влак едва ли е подходящ за такова дълго пътуване от Кардам до София,понеже е от вида без купета и човек не може да има малко повече спокойствие и уединение за през нощта.Това разбира се е лично мнение и моята лична препоръка е да се върнат вагоните с купета по възможност по-обновени,с редовно почиствана или подменяна тапицерия и по-често почистване на целия влак, някакви напитки и вафли да се предлагат. Да се прави основно почистване, а не замазване на мръсотията, както е сега.А за кошчетата, смятам,че всеки би се съгласил,е задължително.

Благодаря за вниманието!
С. Желев



Гласувай:
2
0



1. анонимен - Мая Дюлгерова
21.09.2010 14:18
Купета - на запад отдавна са забравили какво е това ...

Вафли ? Това не е проблемът на БДЖ - Интернет трябва да има във влаковете - вафли всеки може да си купи и да си сложи в джоба, но достъпът до Интернет е нещо друго (което впрочем обещаха преди месеци, че ще бъде факт през лятото).

Уединение в общите вагони, за да може да се спи през нощта ? За такива разстояния в Европа изобщо не са нужни нощни влакове. Страната ни е достатъчно малка, че да може за максимум 4-5 часа да се прекоси със влак. Вместо да дават десетки милиони за спални вагони или такива с "удoбни за спане седалки" по-добре да се инвестира в инфраструктура и просто да не се налага да има нощни пътувания (с изключение на международните влакове) в нашата страна. Какви са тези нощни влакове, та до Русе, та до Видин, та до морето - с това падане на скоростите скоро и до Перник ще трябва да има нощен влак...Никакви нощни влакове - 4-5 часа трябва да е най-дългото времепътуване по нашата жп мрежа от София до която и да е крайна точка в страната !
цитирай
Търсене