Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2010 13:38 - С болка и унижение към Европа!
Автор: rail Категория: Други   
Прочетен: 16959 Коментари: 37 Гласове:
4

Последна промяна: 06.07.2010 19:49


Представяме ви писмото на Ирена Стефанова получено на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg).


Здравейте! Казвам се Ирена Стефанова и съм от Добрич.
На 3 юли, връщайки се от кратък престой в Банкя, пътувахме със съпруга ми в спален вагон на влака София - Кардам. Имахме неприятен инцидент, за който ще разкажа накратко.

Билетите за пътуването си, купихме от гара София на 1 юли. Имахме нещастието да забравим плик с документи и билетите за пътуването си в хотелската стая в Банкя. Фактът, че сме без билети установихме 30 мин. преди тръгването на влака.

Любезната касиерка ни обясни, че да, наистина в базата данни съществува конфиденциалната информация на нашите ЕГН, но само шафнера разполага с разпечатката, която доказва, че сме купили билети за това пътуване.
Обнадеждени, изтичахме на перона, за да разберем от шафнера на спалния вагон, че ще трябва да си купим отново билетите..., защото има началници, които биха го санкционирали, ако ни позволи за пътуваме без хартиения си билет. (Питам се за какво ли е тази база данни, в която записват данните ни? Сигурно е заради сигурността ни...  Жалко, че няма как да чуете иронията в гласа ми :)

Какво ли щеше да се случи с нас, ако нямахме парите да си ги платим отново?...

Е, поне имахме уверението, че ни се пазят спалните места... Затичахме се отново към касите, за да си купим билети. По пътя срещнахме началник-влака. Реших да го попитам дали има някакъв начин да избегнем плащане на билети, които вече са платени и  личните ни данни удостоверяващи, че са платени именно за нашето пътуване стоят върху една разпечатка в ръцете на шафнера.

Реакцията на началника беше отвратително арогантна, груба и унизителна. Разговарях с гърба му и отговор на въпроса си: "Има ли начин?" не получих. Но затова пък получих доза ругатни, изречени на висок глас.
Съпругът му поиска да види името му, изписано на баджа,  но "началника" размаха ръце и се развика: " Изчезни, бе! Изчезни като муха!".

Човекът - началник, имаше важни задачи и нямаше време, а може би го стреснаха думите ми "информационна база данни"? Или се потвърждава мъдростта на древните: „Властта развращава. Абсолютната власт развращава абсолютно."

Купихме си отново билетите и спалните места - така или иначе си бяхме виновни за грешката да загубим билетите си, но унижението пред пълен перон с пътници не е заслужено, нито предизвикано с нещо от нас. Сигурно е наша грешката да очакваме, че имаме право на информация след като сме предоставили конфиденциална такава на БДЖ.

Прикачени изпращам снимка на билетите ни за 2 класа. Билети за пътуването ни в спалния вагон не ни бяха дадени, може би за да не е доказуемо, че сме ги платили отново? Името на началник-влака е Милен Тодоров (в дясно на снимката).

      image  image

С болка и унижение към Европа!
Ирена Стефанова




Тагове:   оплакване,


Гласувай:
4



1. анонимен - Срамота! Трендафил Акациев
07.07.2010 13:14
Да,наистина е срамно това,което сте преживели!И в която и да е част на Европа това няма как да се случи!Тук ще оставя по назад коментара си за началник влака,просто искам да ви заостря вниманието върху "системата"наречена БДЖ,която най вероятно го е направила такъв...Защо,след като имаме данните на всички пътници/наши клиенти,вкл. и ЕГН/ да не може в такъв специфичен случай да се издаде ДУБЛИКАТ на билетите и пътниците да се приберат спокойно у дома?!Къде са специалистите на средно и по високо ниво в железниците,които могат в своите отдели да решат това?Нали за това им се плаща и то не малко...Или те са потънали в своето безхаберие и са забравили за какво са там?Трябва веднага да се реши този казус!Апелирам към ръководството на пътническите превози да разбият закостенелата система в която живеят и самите те не се чувстват комфортно там,да запретнат ръкави и да работят за привличане на нашите клиенти - пътниците!А не да водят само суха статистика колко пътници са превозили и с колко са намалели те,колко влака на тази база да махнем и колко железничари да съкратят!РЪКОВОДСТВОТО е за това да работи,а не да реже клона на който стои!А за въпросния началник влак: КОЛКО ОЩЕ курсове трябва да премине той и такива като него за да се научат на етично отношение към клиентите си?!След като не се вписва в тази работна среда,мисля,че Кодекса на Труда е достатъчно ясен - да си ходи с това отношение там където им е мястото на такива,като него!А не да злепоставя професията като цяло,а и колегите си.Има член в Тарифата където пише,че началник влака може по соб ствена преценка може да остави пътниците да пътуват до изясняване на ситуацията.Ама кой да чете...
цитирай
2. анонимен - du6ko
07.07.2010 13:52
дай те по хубаво да видим този началник влак дето се държи така високомерно ако се замисли дали за неговото място няма доста чакащи
цитирай
3. анонимен - Кольо Г.
07.07.2010 15:25
Може би трябва да напиша нещо за електронните билети ?
цитирай
4. анонимен - ne ste prava
15.07.2010 06:14
Uvajaema gospozo moite izvinenij,no vie izob6to ne ste prava.tov a li4i i ot pismoto vi do bloga,a i az bjh svidetel na nahalnoto vi darzanie pred cjlata brigada na vl.2637.Parvo kasierkata vi e objsnila ,4e vapreki 4e figurirate v diagramata na vagona ,vie ste bez bilet. vtoro ,nahalstvate pred spalnij konduktor i toi vi e objsnil sa6toto,treto,konduktora na vlaka vi go objsni po sa6tij na4in i vi izprati do na4alnik vlaka ot kadeto polu4ihte sa6tij otgovor,no vie ne prestanahte da varvite podire mu i da nahastvat .v evropa se patuva s bilet,gospojo a ne s uverenij i uve6tanij
цитирай
5. анонимен - до ne ste prava
15.07.2010 15:07
Колега, дори и да е нахалствала жената, какъв друг избор е имала? Представиси, че е нямала пари за втори билет? Добре знаеш, че щом има издадено спално място на нейно име има и издаден билет за пътуване. Защо не сте я завели при сменния ръководител на гара София, той можеше да разпореди издаването на дубликат и да му сложи печата си!
Спомням си един случай когато преди години някаква превозна бригада беше изхвърлила труднонодвижен пътник с патерици от влака, защото пътувал с намален билет без карта. Беше станал голям скандал, дежурния и началника на гарата бяха задържали влака и накрая началника на гарата се принудил да доплати някакви левчета за човека, само и само куфарите да не го изхрълят от влака.
И как ще коментираш заплащането на пари за спалното място без да се издаде документ за платената сума?
цитирай
6. анонимен - Izvnjvam se, no kogato vi spre kat i ...
15.07.2010 20:56
Izvnjvam se,no kogato vi spre kat i vi poiska knijkata,a vie ste zabravili da j vzemete i pri napravenata spraavka v baza danni,na kat ,se okaje 4e figurirate i ste pravosposoben,za6to vi pi6at akt?Togava,za6to ne osvirkvate KAT po blogovete?Ne znam znaete li kakvi proverki i nakazanij se pravjt na tezi brigadi.
цитирай
7. анонимен - да ама не!!!!!
15.07.2010 21:30
Коментари по случая са излишни.Единствено тарифата за превоз на пътници по БДЖ е нормативната база кьм който се придържа и превозния персонал.
Вярно е че ,тя отдавна трябваше да бъде актуализирана със новите европейски стандарти но уви!!!В горния случай ставa дума за елементарна човешка култура.Когато ти се каже няколко пъти че,неможе,значи неможе.Защо трябва да се качиш на човека на главата?
цитирай
8. анонимен - da taka si e, no za jalost gorepos...
16.07.2010 09:00
da taka si e,no za jalost goreposo4enat evropeika,kojto se jalva razbira ne6tata taka-po gnniovski da ponahalstva,pa po evropeiski da j obslujat.tova v evropa go njma.
цитирай
9. анонимен - и аз бях на перона
17.07.2010 01:10
Тази госпожа се нахвърли върху нищо неподозиращия началник влак .Започнаха да го обиждат и да го дърпат,все едно,че той е виновен за изгубените им билети.Въпреки всичко той съвсем културно им обясни, че без билети неможе да пътуват.Всичко,което е писала е точно наобратно.
цитирай
10. анонимен - наглост
20.07.2010 10:25
Не стига , че унижиха човека на работното му място,ами са го снимали и пуснали в интернет.Аз ако бях на този началник,щях да ги осъдя.
цитирай
11. анонимен - Петър
20.07.2010 11:30
анонимен написа:
Не стига , че унижиха човека на работното му място,ами са го снимали и пуснали в интернет.Аз ако бях на този началник,щях да ги осъдя.

Имаме имена и личните данни на пътниците необходими за съда. Нека ги съди колегата и да видят после друг път как ще го снимат без разрешение. Колегите от бригадат да станат свидетели на Милен по делото да видим после от къде пътниците ще намерят свидетели. Щом постоянно са недоволни от БДЖ - да ходят на рейса. Искам да попитам кой от дирекцията е разпоредил да се направи този блог и защо?
цитирай
12. анонимен - bdz
21.07.2010 15:42
Znaete li za6to?Za6toto poradi lipsa na realno konstatirani naru6enij ot vatre6tnofirmen kontrol v posledno vreme,sa6tite sipjt kontrolni na brigadite vaz osnova na rone6tite krokodilski salzi neredovni patnici,koito sa sankcionirani ot savestnoizpalnjva6tite sluzebnite si zadalzenij brigadi.Za blagodarnost gorespomenatite brigadi pi6at objsnenij,galtat hap4eta za kravno i polu4avat nagrada ,li6avane ot premij prihod za teku6tij mesec i nakazanie zabelezka,vra4ena im sas zapoved.Pokorno blagodarim gospoda ot vatre6tno firmen kontrol.
цитирай
13. анонимен - Izvnjvam se, no kogato vi spre kat i ...
23.07.2010 18:39
анонимен написа:
Izvnjvam se,no kogato vi spre kat i vi poiska knijkata,a vie ste zabravili da j vzemete i pri napravenata spraavka v baza danni,na kat ,se okaje 4e figurirate i ste pravosposoben,za6to vi pi6at akt?Togava,za6to ne osvirkvate KAT po blogovete?Ne znam znaete li kakvi proverki i nakazanij se pravjt na tezi brigadi.

Що за сравнение правите Господине.Шофьорската книжка е личен документ,билета документ за предпалтена услуга включващ и застраховка и щом може да се докаже кой е предплатил услугата значи е възможно да се издаде дубликат.Вие Господине ако сте си предпатили не белетче,а скъпо струваща услуга и си загубите документите не мисля че ще реагирате по този начин.На подобно поведение сме се натъквали не рядко не е етично да се защитава честа на колегата пред правотата на клиента,защото КЛИЕНТА ВИНАГИ ИМА ПРАВО.Подобно поведение в Европа би било смачкано от обществото,но са съжаление в Бългания сме мачкани от него.
цитирай
14. анонимен - Pokazete kak se dava dublikat na ...
23.07.2010 20:58
Pokazete kak se dava dublikat na zabraven ili izguben bilet
цитирай
15. анонимен - Изгубен билет.
23.07.2010 22:56
анонимен написа:
Pokazete kak se dava dublikat na zabraven ili izguben bilet

Няма как да стане номера.Все едно да си изгубиш портофела , пълен с пари и да се надяваш някой да ти го върне ;) Ако бригадата беше допуснала наглите хора да пътуват,по законите на Мърфи щяха да им се качат проверители и да изгорят всичките.Не забравяйте,че колегата,изчезнал преди един месец бе уволнен от работа точно за два бивета и то с много по къса дестинация.
цитирай
16. анонимен - Pokazete kak se dava dublikat na ...
24.07.2010 13:17
анонимен написа:
анонимен написа:
Pokazete kak se dava dublikat na zabraven ili izguben bilet

Няма как да стане номера.Все едно да си изгубиш портофела , пълен с пари и да се надяваш някой да ти го върне ;) Ако бригадата беше допуснала наглите хора да пътуват,по законите на Мърфи щяха да им се качат проверители и да изгорят всичките.Не забравяйте,че колегата,изчезнал преди един месец бе уволнен от работа точно за два бивета и то с много по къса дестинация.

Явно не сте ме разбрали правилно много далеч съм от мисълта бригадата да ги пуска да пътуват без билет.Ако сте прочели писмото там става ясно,че превозвача има личните им данни /знаем кой е направил плащането/възоснова на който не виждам причина да не се издаде дубликат.Моля Ви не наричайте хората нагли те просто си търсят правата.Жалко за тези който приемат за нагли хората който допринасят за част от приходите на БДЖ докъто има такива системата скоро няма да се оправи.Поклон пред всички останали обичащи професията си и въпреки не човешките условия на труд в БДЖ с желание изпълняват служебните си задължения.
цитирай
17. анонимен - Покажете процедурата за издаване на дубликат !
24.07.2010 20:59
Въпроса беше зададен ясно: Покажете процедурата за издаване на дубликат на изгубен билет ако такава съществува. Има ли как въобще това да се случи и въз основа на какви нормативни документи. Всичко останало са добри пожелания и общи приказки. Ако няма как защо се тормози превозната бригада за нещо , което не могат да направят. Ако има как , моля информирайте ни , за да знаем като си загубим билетчето , какво да правим.
цитирай
18. анонимен - Selinna
25.07.2010 13:14
анонимен написа:
Въпроса беше зададен ясно: Покажете процедурата за издаване на дубликат на изгубен билет ако такава съществува. Има ли как въобще това да се случи и въз основа на какви нормативни документи. Всичко останало са добри пожелания и общи приказки. Ако няма как защо се тормози превозната бригада за нещо , което не могат да направят. Ако има как , моля информирайте ни , за да знаем като си загубим билетчето , какво да правим.

Трендафил Акациев ясно Ви е написал процедурата,ама вие явно от праволинейното си мислене не виждате нищо друго.
цитирай
19. анонимен - БДЖ
25.07.2010 13:22
КЛИЕНТЪТ ИМА ПРАВО ДА БЪДЕ ИЗВОЗЕН АКО ПРЕДСТАВИ РЕДОВЕН ПРЕВОЗЕН ДОКУМЕНТ! Според превозния договор БДЖ се задължава да го извози от гара до гара. Никъде в нормативната база не пише какво трябва да е пътуването. Това, че на някои било горещо, студено, мръсно, шумно, миришело, че кондуктора не се държал така както клиента желаел си е проблем на клиента, не на БДЖ. Ако клиента има претенции към БДЖ да заповяда в съда. На който не му харесва БДЖ има рейсове. Никой не е качен във влака насила.
цитирай
20. анонимен - Selinna
25.07.2010 16:15
Браво явно даста в системата мислят като Вас и всеячески се стараят тя да запада.Ако Вие работихте за частен превозвач,отдавна щяха да ви пратят да работите на рейсовете.
цитирай
21. анонимен - Tova sa normativite na bdz, i ako ne ...
25.07.2010 20:38
Tova sa normativite na bdz,i ako ne gi spazvat rabote6tite v zeleznicata,naistina 6tjha da si hodjt.Dokato zakonno ne se promenjt,te sa validni
цитирай
22. анонимен - Праволинейно мислещ !
25.07.2010 22:43
Селина,
Няколко пъти прочетох мнението на Трендафил Акациев и не виждам процедура или нормативен документ а само общи приказки и пожелания, но това е можеби заради праволинейното ми мислене. Все ми се струваше че да си Европеец значи да уважаваш и спазваш правилата , даже и когато не ти изнася, да си европеец значи, когато направиш грешка да си понесеш последствията а не да ги прехвърляш на главата на някой друг. Жалко е че все още разсъждаваме по Български а искаме да ни третират като Европейци. Няма да стане докато важи поговорката" Нахалство и прогрес" . Това не е Европа и колкото по-бързо го разберем, толкова по бързо ще почувстваме разликата. А иначе моля за извинение че си помислих че спазването на закона и нормативите има някакво значение в България. Далеч по-лесно е да понахалсваме пък дано на някой му писне от нас и ни остави да си правим каквото искаме. А ако пък не, дай да го наклепаме хубаво в блога пък после да обяснява че нямал сестра. Дерзайте "Европеици"...
цитирай
23. анонимен - В.
26.07.2010 19:50
Нормативна база, съд за клиентите и за капак спор за съществуването на процедура за издаване на дубликат... единствено и само усещане за железопътен маркетинг от 70-те години на миналия век.

Обслужването на клиенти през 21 век не е чиновническа работа, а творчество!

Клиентът не е вашият враг, дори проблемният клиент не враг, той е вашият полезен коректив - защото има нужда от специфичен, персонален подход и когато го разучите ще може да сте още по-добри с обичайните си клиенти, а те ще са още по доволни от вашата работа и лично ще ви препоръчват на своите близки.

Клиента е най-ценният партньор в вашия бизнес, той е вашият приятел и вие сте там за да му помагате и за да го правите щастлив от допира с вашата компания.
Вашата цел е да намирате онези решения, които да удовлетворяват и най-спецфичните му нужди.

Огледайте се, живеем в 2010 година, където в железопътния маркетинг се използват понятия като маркетинг на взаимодействието, социално ориентиран маркетинг, удовлетворение на клиентите... Замислете се само как биха реагирали потенциалните клиенти на БДЖ, когато прочетат коментари: "На който не му харесва БДЖ има рейсове. Никой не е качен във влака насила" ?

Все пак, ако някой има желание да създава щастливи клиенти на железницата нека да разгледа този линк: http://view.faveoweb.com/?vcabid=gprSehhrnSceglja - ще му бъде особено полезно.
цитирай
24. анонимен - Selinna
27.07.2010 01:51
В. Чудесно си го написал.Спомних си как през точно тези 70-те /макар че бях много малка/ на крайна гара вагоните се почистваха-не само се метяха,ами се миеха и седалките,прозорците,масичките и огледалата.Служителите се обличаха от бельото до костюма и не можеха да си похарчат заплатите.Сега?...вагоните - трагедия...Служителите носят скъпо струващо работно облеко/300лв. броя/,което след изпиране цветовете избеляват и става цвят загадка повече прилича на парцал отколкото на работно облекло-да те е срам да го облечеш. Заплати-те често забравят значението на думата.БДЖ върви ама май е объркала посоката.Повечето им кадри са с образование което не отговаря на длъжността,но в ръководствата не се допускат "външни" защото не са им удобни.Както виждаш на мнозина от тях-маркетинг на взаимодействието, социално ориентиран маркетинг, удовлетворение на клиентите... нищо не им говори.Служителите не са виновни /нямам в предвид нагло поведение/ събират се на безмислени беседи на който не се коментират подобни неща,а кой в какво се е провинил,как са го наказали,кой са изгонили защото не е спазил нормативната база.Работят под страх,как да вимат решения в подобни ситуации?
цитирай
25. анонимен - В.
27.07.2010 13:40
Selinna, за съжеление нямам спомен от железницата през 70-те години, защото не съм бил роден тогава, но усещането от изказа в коментарите е такъв, може би съм ги надценил - трябваше да напиша 50-те :))

Мисля, че ако желаем да правим добър бизнес не трябва да се крием зад рамките и правилата, има една прекрасна книга - Бизнес отвъд ограниченията на Ричард Брансън. Горещо я препоръчвам.

P.S. Извинявам се за правописните грешки в предишния пост породени от емоционалната ми реакция от написаното от някои служители на БДЖ - такива служители нямат място на фронт линията, те са подходящи за други длъжностти. Извинявам се и най-вече за маркетинг на взаимодействието, имах в предвид маркетинг на взаимоотношенията.
цитирай
26. анонимен - За дебата - Трендафил Акациев
30.07.2010 14:44
Колеги,искрено се радвам,че тук стана дебат по този казус и още по приятно ми е,че вече се разсъждава за пътника като за Клиент!!!Е това най ме радва и най исках да стане!А по въпроса имам следния случай: Ако тези клиенти не се бяха обадили на нач.влака и се бяха качили във влака и чак при проверката се установи,че те примерно са забравили билетите си на касата,как щеше да постъпи той като шеф на превозната бригада?в Тарифата е написано ясно,че се дава телеграма със запитване до бил.каси откъдето билета е закупен и след получаване на отговор,че това наистина е така,се издава безплатен обр.313 а,телеграмата отговор се прикрепя към кочана за отчитане и край! Хората си пътуват!Но тук случая е по специфичен: закупени са билетите предварително и такава справка е невъзможно да се направи,но поне можеше след като имат билети издадени въз основа на билетите им за пътуване и с региситрирани лични данни,забележете и то достъпни при шафнера?!,да има тарифна постановка на база тези данни пътниците да се допускат да пътуват и в такъв случай превозният персонал да издаде дубликат в който да впишат трите имена и ЕГН и да се отчетат на бил.каси.Оттам чрез КПМР да се анулират забравените билети като вече използвани.И това да става ВЕДНАГА с телефонограма от бил.каса до КПМР!Другият вариант е след като се установи липсата на билет преди тръгването/както е в случая/ и има закупен спален билет срещу лични данни.което е правилно,все едно да нощуваш в хотел,без да се регистрираш...така беше/ а билета за спално място е издаден срещу билет за пътуване - НОМЕР!,пътниците да ползват ДУБЛИКАТ от бил.каса,а служителката ВЕДНАГА да уведоми с телефонограма,че билет - номер е невалиден и който пътува с него да се счита пътник без билет/тук имам в предвид,че може и билета за пътуване да бъде откраднат и някой който го е откраднал да го ползва..../.Това са варианти при такива случаи,които ми идват на идея,може и вие да подскажете по добри,но в никакъв случай не оправдавам арогантно поведение!
цитирай
27. анонимен - към служителите на БДЖ. Ирена Стефанова
04.08.2010 11:05
Уважаеми служители на БДЖ,
писмото ми до блога беше израз на безсилие, отчаяние и невъзможност да повярвам, че е възможно подобно арогантно и унизяващо клиента поведение и отношение. Заглавието на писмото би трябвало да сочи акцента и посоката на моето оплакване.
Напълно съм наясно, че когато човек знае определена информация, си мисли, че целия свят я знае. Но това съвсем не е така. Когато поисках да говоря с началник-влака, аз исках конкретната информация дали мога да получа дубликат на билета си (информацията така и не я получих, а и не съм сигурна дали той дори чу моя въпрос, бързайки да ме овика и наругае).
Скъпи служители на БДЖ, всички вие които се чувствате засегнати от моето оплакване, вие си знаете всички правилници, разпоредби и заповеди, но пътника и клиента на БДЖ не ги знае. Ние, който си плащаме, за да бъдем обслужен от вас ИМАМЕ ПРАВО да получим информацията, която ни се полага. С риск да се повторя, ще ви напомня, че и касиерката и шафнера ми казаха, че разрешаването на нашия проблем е в ръцете на началник-влака. Въпросният началник-влак Милен Тодоров отказа да ми даде информацията, която му поисках. Може би защото не я е знаел, може би защото не му се занимаваше да ми обясни, може би защото е много "велик" и аз като един "нисш" пътник не заслужавам вниманието му... нямам отговора. Като обикновен пътник на европейски железници си помислих, че може и до България да е дошъл вятъра на промяната, но от поведението на "началника" и от жлъчните ви коментари разбирам, че в обслужването и взаимоотношенията с клиенти БДЖ има мнооого да работи.
А до тогава си оставам
с уважение към усилията ви да работите за БДЖ:
Ирена Стефанова
цитирай
28. анонимен - До анонимен - ne ste prava: До анонимен - и аз бях на перона: Ирена Стефанова
04.08.2010 11:06
Не зная кой уважаващ себе си човек би твърдейки, че е свидетел на събитие, би останал анонимен и би изкривявал фактите. Да не говорим, че свидетели на опитите ми да говоря с началник-влака бяха единствено и само пътници.
цитирай
29. анонимен - До анонимен – bdz. Ирена Стефанова
04.08.2010 11:08
Много е жалко, че смятате проверките и наложените санкции за излишни и прекалени, но вярвам ще се съгласите с мен, че на българина докато не му бръкнеш в джоба не се променя.
Фактът, че писмото ми до управлението на БДЖ не е останало без последствия ми дава надежда, че все пак промяна може и ще има.
цитирай
30. анонимен - vie prodaljavate da lazete. VNI...
05.08.2010 13:31
vie prodaljavate da lazete.VNIMATELNO vI BE6E OBJSNENO PRAVILATA NA PATUVANETO VI.
цитирай
31. анонимен - Na vas nali vi braknaha v dzoba i za ...
07.08.2010 22:57
Na vas nali vi braknaha v dzoba i za tova sipete huli sre6tu zeleznicata.4udno mi e ,ako bjhte klient na avtobusite,kak li 6tjhte da patuvat samo s va6ite danni.A s njkoi avio prevozva4???
цитирай
32. анонимен - do Trendafil Akaciev
07.08.2010 23:09
Uvajaemi gospodine.Vie vidjhte li prilozenite bileti???V kolko 4asa sa izdadeni???Te ne samo spalni,no i bileti za patuvane njmat.Na baza na koi nomer bilet 6TE E TELEGRAMATA???
цитирай
33. анонимен - от Акациев
11.08.2010 13:53
Разбира се,че не съм ги виждал билетите!Но нали на база билетите за пътуване се издават спални билети?! И би следвало да бъде посочено на спалните билети - важат с билети за пътуване номер...ако не пише,тогава по зле за нас; БДЖ...вижте,аз по никакъв начин нне искам да заемам страна по спора,за мен е важно да се разбере,че ние тук в железницата работим за тях,нашите клиенти.Те невинаги са прави,било от незнанние,било от неразбиране,било от просто ей така - да се правят на интересни и да се заяждат откровено...но ние трябва да имаме винаги ход за това и да действаме адекватно!Аз ви казах мои казуси по инцидента,дайте и вие вашите,така се ражда най доброто.Уважавам ви всички железничари,защото аз също съм такъв и знам,че сте колеги с опит,но най ме дразни вулгарно и грубо отношение към пътниците,без значение дали те са го заслужили или не.
цитирай
34. анонимен - стига бе
16.08.2010 09:46
анонимен написа:
КЛИЕНТЪТ ИМА ПРАВО ДА БЪДЕ ИЗВОЗЕН АКО ПРЕДСТАВИ РЕДОВЕН ПРЕВОЗЕН ДОКУМЕНТ! .....,
На който не му харесва БДЖ има рейсове. Никой не е качен във влака насила.

Всякъкви пишат тука глупости. Не може ли да разберат че трябва всички служители да работят за добрия имидж на БДЖ и за това да се увеличават приходите на БДЖ. А не да пращат хората да се возят с рейсове.
Аз недоумявам защо БДЖ допуска на хората да им е по-добре да се возят с рейсове. Как може от София до Пловдив например или до Бургас - да ти е по-изгодно да се возиш с рейс. Ами възможно е защото така са направили в БДЖ. Бавни влакове, неудобни часове и т.н.
А в същото време БДЖ може съвсем успешно да е по-конкурентна в такива дестинации. Но са закостенели мозъци а после като няма заплати - реват.
Ами нека да има тогава съкращения - хак им е. щом гонят и малкото пътници които са им останали.

цитирай
35. анонимен - Selinna
17.08.2010 19:50
анонимен написа:
Не стига , че унижиха човека на работното му място,ами са го снимали и пуснали в интернет.Аз ако бях на този началник,щях да ги осъдя.

Ми ще го снимат я нека го видим "хубавеца" да ти кажа, че ако бях аз на мястото на Г-жа Стефанова и телефона на запис щях да си пусна пък да видми началник-влака Милен Тодоров дали щяха да го вземат да работи на рейсовете ама там за куфари работа няма.
цитирай
36. анонимен - profesij vinagi vinoven
30.08.2010 08:56
Njma smisal da se za6titavame,nie ot bdz.Ne zaradi drugo,a zaradi tova,4e njma koi da ni 4ue.Sno6ti se varnah ot vlak i se uverih v tova .Pijni patnici s vidimo leko romski 4erti ,koito edno,4e ne zelaeha da si platjt,ami i se opitvaha i da mi prebutat 2 lv. i sled kato ne se polu4i nomera si platiha,se probvaha i da pusnat jalba,4e sam im iskal i molj vi se 15 lv za 2 patnika na raka za 43 km.????Zavedoh gi da gi vidjt hubavcite,za6toto zad garba ni vseki moze da ni huli,da se jalva i da ni opluva,Neka go napravjt pred nas.Naslu6ah se na kakvi li ne gluposti,i sled kato ne im minaha nomerata,se opitaha i da ni zapla6vat s generalnij direktor,na kogoto bili prijteli.V kraina smetka kakvo??Ni6to.A ako se bjh pribral bez da gi 4uj ,garancij,4e 6tjh da go otnesa,za6toto spored vas patnicite vie vinagi ste pravii.
цитирай
37. анонимен - НА КОИТО МУ Е КЪС АКЪЛА МУ Е ДЪЛБОК ...
04.10.2010 11:33
НА КОИТО МУ Е КЪС АКЪЛА МУ Е ДЪЛБОК ДЖОБА!!! ТОВА Е ЖИТЕЙСКА ИСТИНА!
цитирай
Търсене