Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.12.2009 15:12 - Весела Коледа и Щастлива Нова Година
Автор: rail Категория: Други   
Прочетен: 9215 Коментари: 18 Гласове:
2

Последна промяна: 25.01.2010 22:07


Дежурният екип на Блогът за железници пожелава на всички свои читатели весело посрещане на коледните и новогодишни празници.
Здраве, щастие и любов през Новата година!


image







Гласувай:
2



1. анонимен - Мехмед Чападжиев
24.12.2009 18:36
А мюсюлманите защо не ни поздравихте на Байряма ? Или в Кардам 2/3 от машинистите, кондукторите и пътниците празнуват Коледа ?

А на 2-ри Февруари ще има ли поздрав ? До колкото знам има гей-машинисти в някои депа...

В крайна сметка поздравителен концерт ли е този блог или не ?

Ей - тоталитарна система отвсякъде...

С голямо закъснение на всички братя мюсюлмани:

БАЙРАМЪН МУБАРЕК ОЛСУН !!!!

Като не се сеща родното държавно БДЖ за нас - хеле вие ни уважете от този блог !
цитирай
2. анонимен - Пурко
25.12.2009 08:57
Ей прост народ има на тоя свят.Кажи едно благодаря и толкова.Хората ни поздравяват за коледните празници,празник празнуван в цял свят.
Аз казвам само едно благодаря на екипа,живи и здрави!!!
цитирай
3. анонимен - Мехмед Чападжиев
25.12.2009 11:52
Аз нямам празник днес, че да благодаря. ЧЕСТИТЯ ТИ НА ТЕБ, КОЛЕДАТА ! ТИ МИ БЛАГОДАРИ ! А ти сети ли се за мен на Байряма ? :)
цитирай
4. анонимен - A. Humanyan
25.12.2009 12:53
Аз пък празнувам на 6-ти, ама кой ме пита ? Когато каже БЖ тогава празнувам..
цитирай
5. nico84 - Честита Коледа! Пожелавам ви по...
25.12.2009 13:58
Честита Коледа! Пожелавам ви по-чисти влакове, по-учтиви касиерки, по-топли гари и транспортни министри с поглед поне 20 години напред.
цитирай
6. анонимен - Киро Мухълов
25.12.2009 14:49
А аз какво да кажа, когато заради БДЖ пропуснах 2/3 от Коледа и семейството ми ми се сърди сега !! Да не говорим, че пак заради първите сега съм болен от 2 болести - хем настинка от студения вагон, хем нещо с крака от стоенето прав в студения коридор (в купетата беше жега (друг проблем) , но развалените незатварящи се прозорци в коридора ни охладиха почти до 0 градуса).

Та какво да кажа - какви празници, какви весели - БДЖ отново ми създаде неприятни емоции, а после бъди патриот - пътувай с БДЖ ! Дрън-дрън
цитирай
7. анонимен - Пурко към Мехмед и компания
25.12.2009 18:15
Хаиде пак мрънкане и пак недоволни! А какво да кажа аз, като съм на смяна по коледа и на връх нова година, съм пак на смяна. Да не споменавам,че сме с една заплата назад.Тоя Мухъл пък жена му се сърдела.Какво да кажат нашите жени и деца?Много сте разглезени момчета,само за себе си мислите,както Ви чета.Караи,да сте живи и здрави!
цитирай
8. анонимен - Лозко Карабаджаков
26.12.2009 00:39
Всички прекалявате. На Байряма БДЖ раздаваше "холидейки" в Кубрат и Исперих. Не може да се твърди, че не са уважили празника.
цитирай
9. анонимен - .
26.12.2009 15:42
Весели празници за всички......
цитирай
10. анонимен - Тити Киркорян
26.12.2009 21:39
За Бога, братя, НЕ ПИШЕТЕ !
цитирай
11. анонимен - поздрав
27.12.2009 16:19
Ти господинчо Чападжиев доколкото ми е известно се намираш в България така,че весела Коледа и весело посрещане на Новата година
цитирай
12. анонимен - Мехмед Чападжиев
27.12.2009 22:56
Аз се веселя на Коледа, но два пъти повече се веселя на Байрямите. Някакъв закон против това ли има ? Или сексуалните, религиозните, етническите, професионалните, инвалидните, инакомислещите и пр. малцинства винаги трябва да слушат мнозинството ?

13% мюсюлмани в тази страна са автохтонно население - останалите 87% не значи да си затворят очите за тях, защото и 13-те % ще си ги затворят и тогава когато не се гледаме става лошо. И за двете страни.

Аз съм българо-мохамеданин и имам еднакви права с българо-християните в тази страна, независимо, че вторите превъзхождат числено - това не значи да се изтребят първите или да се правим, че не съществуват, нали така ?
цитирай
13. анонимен - Пурко
28.12.2009 04:32
Ама че си и ти Мехмед.Кои ти казва нещо?Сам си се дразниш.Моли се,празнуваи си, когато си искаш,само не прави от мухата слон.Нестига,че живота е толкова сложен напоследак,че да пишеш разни глупости.

Хаиде със здраве!!!
цитирай
14. анонимен - За празниците - бедежеец
28.12.2009 20:08
Не знам защо поставяте въпроса кой и кога да празнува.Това мисля че го надживяхме и българи и мюсюлмани.Проблемът е друг - сега чакаме аванса,а заплата за ноември кога?И ако байрама и коледата някак си успяхме да отбележим,па макар и скромничко,то Нова година за българи и мюсюлмани,работещи в БДЖ ще бъде тъжна и тягостна,без заплати на един аванс,ако го дадат.Така,че пожелавам на всички колеги железничари през новата 2010г.да получаваме това което сме заслужили с тежкия си денонощен труд:Достойно заплащане!!!!
цитирай
15. анонимен - Мехмед Чападжиев
28.12.2009 20:37
Прав си "бедежеец".
цитирай
16. анонимен - Пурко към бедежеец
29.12.2009 08:28
Благодаря колега,за много години на теб и семеиството ти! Чух,че днес 29.12 ще има аванс.И аз като теб съм в очакване.Заплатата отива през януари.Дано през него месец изплатят всичко и да си тръгнам по график.Това ни вълнува,да сме нахранени и облечени ние и децата ни.Ние сме свикнали да ни лъжат с тези пари,31г съм в системата и нищо не ме изненадва.Аз съм на смяна на връх нова година така ,че честита нова година на всички колеги! Наздраве колеги!!!
цитирай
17. анонимен - П. Мутафчиев
01.01.2010 00:19
Честита Нова година !
цитирай
18. анонимен - Да бе, аз пък съм Ренета Инджова
01.01.2010 00:21
ЧНГ все пак.

Ренета
цитирай
Търсене