Постинг
05.11.2009 10:38 -
Електронни табла в сайта на БДЖ
Автор: rail
Категория: Други
Прочетен: 10358 Коментари: 10 Гласове:
Последна промяна: 05.11.2009 11:19
Прочетен: 10358 Коментари: 10 Гласове:
2
Последна промяна: 05.11.2009 11:19
Представяме ви писмото на един от най-редовните ни читатели, Атанас Гълъбов, получено на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg).
Здравейте! Казвам се Атанас Гълъбов и реших да ви пиша отново понеже забелязах нередности в електронните табла в сайта на БДЖ.Изпращам няколко снимки.От тях става ясно,че след 00.00 часа всяка вечер те не показват никаква информация. Разбирам да не показват нищо при положение,че няма влакове, но точно в тези часове през гарите преминават нощните влакове, които въобще липсват на таблата.Нали дават информация в реално време? Това не е от скоро, но виждам,че това продължава вече доста време.Щом сега не могат да се оправят с тази система, представям си какво ще стане, като вземат да продават билети по интернет.
Все пак е похвално,че БДЖ въведе тази услуга в сайта си.
За уголемяване натиснете върху съответното изображение.
Здравейте! Казвам се Атанас Гълъбов и реших да ви пиша отново понеже забелязах нередности в електронните табла в сайта на БДЖ.Изпращам няколко снимки.От тях става ясно,че след 00.00 часа всяка вечер те не показват никаква информация. Разбирам да не показват нищо при положение,че няма влакове, но точно в тези часове през гарите преминават нощните влакове, които въобще липсват на таблата.Нали дават информация в реално време? Това не е от скоро, но виждам,че това продължава вече доста време.Щом сега не могат да се оправят с тази система, представям си какво ще стане, като вземат да продават билети по интернет.
Все пак е похвално,че БДЖ въведе тази услуга в сайта си.
За уголемяване натиснете върху съответното изображение.
Липса на влак 492 (Истанбул – София) в ...
За новите права на жп пътниците в ЕС ......
Българските железници през Ноември 2009 ...
За новите права на жп пътниците в ЕС ......
Българските железници през Ноември 2009 ...
Какво ще се случи, ако Путин не е сгреши...
С "любов" към бившия
„Бъдни вечер“ и предсказанията (не на Но...
С "любов" към бившия
„Бъдни вечер“ и предсказанията (не на Но...
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
Петър Делчев
05.11.2009 11:22
05.11.2009 11:22
Много правилна констатация на Атанас Гълъбов. Аз самият често съм се чудел дали пък наистина няма нощни влакове, които да пристигат/тръгват от тези гари, но справка в bdz.bg показва, че не е така. Впрочем същото е и за гара София !
цитирай
2.
анонимен -
Атанас Гълъбов
05.11.2009 12:56
05.11.2009 12:56
Надявам се при управлението на министър Цветков състоянието на БДЖ и НКЖИ значително да се подобри.
цитирай
3.
анонимен -
Приятел на приятел на министъра
05.11.2009 12:56
05.11.2009 12:56
Не се надявайте излишно, автотранспорта е с приоритет - ако ли да сме европейска държава !
цитирай
4.
анонимен -
Петър Делчев
05.11.2009 13:02
05.11.2009 13:02
Не сме и съмнявали в това....Искаме си просто това, което ни се полага ! Всички проекти по ОП Транспорт (вкл и алтернативните!), както и тези по ИСПА. Също така и поне 1/4 от парите за пътища - поне толкова да идват и за железници към НКЖИ, защото не само автопът има в тази страна, а и жп път ! Пътя за Рибново не е по-ценен от жп пътя за Подкова !!
Аа...Двойни стандарти, ама после да не се върнат обратно ...
цитирайАа...Двойни стандарти, ама после да не се върнат обратно ...
5.
анонимен -
Приятел на приятел на министъра
05.11.2009 13:06
05.11.2009 13:06
Мечтайте жепейци, мечтайте и дерзайте !
цитирай
6.
анонимен -
Не съм жп-ец нито разбирам от жп, нито съм гледал жп таблата в интернет
05.11.2009 14:23
05.11.2009 14:23
Независимо от това съм твърдо ЗА качествен жп транспорт, защото ми е много по-комфортно да се кача на влака от Бургас, да си отворя лаптопа и докато изгледам един филм по мое желание или напиша някоя лекция да стигна в София.
Сините вагони с масичките са ми най- удобни, единствено лятото климатика им го няма, няма и контакти до седалките където да си включиш лаптопа защото 7 часа не издържа никоя батерия. Ако някой от когото зависят тези неща вземе мерки, ще съм много благодарен.
цитирайСините вагони с масичките са ми най- удобни, единствено лятото климатика им го няма, няма и контакти до седалките където да си включиш лаптопа защото 7 часа не издържа никоя батерия. Ако някой от когото зависят тези неща вземе мерки, ще съм много благодарен.
7.
анонимен -
Аз пък съм жепеец
05.11.2009 16:58
05.11.2009 16:58
Аз пък съм жепеец и не му пука, че автотранспорта бил приоритет. Хора като Атанас Гълъбов трябва да заемат ръководни постове в тази железница, а не автотранспортни лобисти. В цяла Европа с приоритет (даже и пред въздушния транспорт) е жп транспорт, а в родния Булгаристан - всичко наопаки както винаги !
цитирайИскам да изкажа своята благодарност, на потребителя от предния пост за гласуваното ми доверие.За в бъдеще може и да работя в железниците, но за сега времето ще покаже.
Ето моята гледна точка, защо жп. транспорта трябва да е с приоритет.
1.Много по-евтин и сигурен транспорт.
2.По – малко замърсява околната среда.Не случайно е призива. „Пътувай с влак - спаси природата!”
3.По - бърз за разлика от автомобилния.Според някой ситуации.
4.Предпочитан транспорт в страните от ЕС.
Разбира се, може да се дадат още примери.
Много хора познати и приятели при запитване от моя страна, защо не ползват влак отговора им е почти един и същ. „Много е мръсен и бавен.”.Относно чистотата във влаковете не е толкова сложен проблем.С малко средства може да се реши.
От гледна точка за скоростта влака не е толкова бавен колкото изглежда в действителност,просто някой автобусни фирми не си спазват ограниченията по пътищата.Тогава е нормално да излезе,че автобусите са по-бързи.От това става ясно,че вероятността за пътно транспортни произшествия нараства многократно..Нали се стремим към намаляване на катастрофите по пътищата?Ако стриктно се спазват ограниченията, ще се окаже,че влака в действителност е по – бърз от автобусите.
Нямам нищо против автомобилния транспорт,но нека както заяви г-н Петър Делчев да се отпускат повече средства за НКЖИ. Нека колкото е възможно да се усвоят средствата по програмите от ЕС (ОП Транспорт, ИСПА).Просто не е справедливо за пътища да се отпускат толкова средства спрямо жп. инфраструктурата.Те реално не са съпоставени.От предното мнение става ясно,че хората предпочитат жп. транспорта,но при сегашното състояние категорично разбирам отказа на пътниците да използват услугите на БДЖ. Няма да навлизам в подробности за отношението на служителите към пътниците.
цитирайЕто моята гледна точка, защо жп. транспорта трябва да е с приоритет.
1.Много по-евтин и сигурен транспорт.
2.По – малко замърсява околната среда.Не случайно е призива. „Пътувай с влак - спаси природата!”
3.По - бърз за разлика от автомобилния.Според някой ситуации.
4.Предпочитан транспорт в страните от ЕС.
Разбира се, може да се дадат още примери.
Много хора познати и приятели при запитване от моя страна, защо не ползват влак отговора им е почти един и същ. „Много е мръсен и бавен.”.Относно чистотата във влаковете не е толкова сложен проблем.С малко средства може да се реши.
От гледна точка за скоростта влака не е толкова бавен колкото изглежда в действителност,просто някой автобусни фирми не си спазват ограниченията по пътищата.Тогава е нормално да излезе,че автобусите са по-бързи.От това става ясно,че вероятността за пътно транспортни произшествия нараства многократно..Нали се стремим към намаляване на катастрофите по пътищата?Ако стриктно се спазват ограниченията, ще се окаже,че влака в действителност е по – бърз от автобусите.
Нямам нищо против автомобилния транспорт,но нека както заяви г-н Петър Делчев да се отпускат повече средства за НКЖИ. Нека колкото е възможно да се усвоят средствата по програмите от ЕС (ОП Транспорт, ИСПА).Просто не е справедливо за пътища да се отпускат толкова средства спрямо жп. инфраструктурата.Те реално не са съпоставени.От предното мнение става ясно,че хората предпочитат жп. транспорта,но при сегашното състояние категорично разбирам отказа на пътниците да използват услугите на БДЖ. Няма да навлизам в подробности за отношението на служителите към пътниците.
9.
анонимен -
Мехмед Чападжиев
06.11.2009 23:21
06.11.2009 23:21
Браво, че има такива будни граждани като Атанас и Петър. В тях ни е надеждата за "оправия" в железницата - личи си, че са млади и надъхани хора !
цитирай
10.
анонимен -
За Атанас Гълъбов - бедежеец
10.01.2010 13:28
10.01.2010 13:28
Вие сте на прав път и независимо,че не сте железничар,държите пулса на този транспорт и се справяте отлично!Жалкото тук в БДЖ е,че се махат хора,които могат да управляват успешно и се назначават други,за които не знаем какво ще направят и докъде ще ни доведат,но едно е ясно: НЕ ПЛАЩАТ ЗАПЛАТИ!!! А от такива какво да очакваш,нещо хубаво ли??????????? Ами те за Коледа и Нова година не ни поздравиха нас,редовите железничари,оттам какъв е извода - значи ние за тях НИЩО НЕ ЗНАЧИМ! И оттук какво значи за тях повереното им БДЖ?! Ех Бойко,Бойко...да са ти халал,те ще те махнат от власт,те точно такива работят срещу властта!
цитирай