Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2009 15:47 - Липса на информация на гара Садово
Автор: rail Категория: Други   
Прочетен: 3882 Коментари: 6 Гласове:
2

Последна промяна: 29.10.2009 10:55


Представяме ви в пълен оригинал писмото на Mira Bella получено на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg).
От Садово съм и ежедневно пътувам  до Пловдив с карта.
Изтърпях ремонта и сега има нова линия. Понякога дори с нови мотриси пътувам, има чисто нова гара, или спирка, не съм сигурна, как се казва сега гарата официално.

Но кошмара започва когато влака закъснее, а това става често. Стоя на гарата и чакам всеки момент да се появи влак , чакам 10...20...30...50 минути. Ето го идва, казва някой от чакащите, който вижда по надалече, защото аз съм с четири диоптъра и не мога да закарам до там. И така е не само вчера, а всеки път, когато стане някаква авария....стоя и чакам и нищо не зная. Същото казват и познати от Чешнигирово и Виница.

Тези дни по вестниците и телевизията ми оглушиха ушите, че имало специални мерки за информиране на пътниците и до 10-15 минути трябвало да зная  защо влака закъснява, обаче в моя град с  чисто нова гара трябва да разчитам само на зоркото зрение на някой от съгражданите ми. Много тъпо нали!
Видях,  че има отговори от БДЖ и дано и на мен някой отговори, за да мога когато ми се обадят от Пловдив да отговарям кога ще мога да пристигна!

 



Гласувай:
2



1. анонимен - Ужасът БДЖ!
03.10.2009 16:40
Нищо не ме учудва в БДЖ!!!
цитирай
2. анонимен - Мехмед Чападжиев
03.10.2009 18:05
Хубаво за новите гари, а със старите ? Или там "кучета ги яли хората" ...
цитирай
3. анонимен - Варужан Апелян
08.10.2009 19:18
След този сигнал в блога направих обиколка по спирките Садово, Чешнигирово и Виница и пратих писмо до БДЖ, за това как на пътниците се налага да чакат, понякога дори часове без да имат никаква информация за времето на пристигане и заминаване на влака, което е в противоречие с правилата от Инструкцията за информация на пътниците от 26 Септември 2009. Там за сроковете за уведомяване на пътниците при различните необичайни ситуации е написано - до 15 мин. на пътника се полага информация за причините на закъснението, до 30 мин, имформация за евентуалното време на продължаване на пътуването. В случая тези пътниците трябва допълнително да заплащат мобилни разговори, за да бъдат информирани за изменението на движението на влака, което увеличава цената на услугата. Ето отговора на БДЖ:

Уважаеми господин Апелян,
Позволете да Ви информирам за отговора на колегите от "БДЖ - Пътнически
превози" ЕООД по повод на изпратеното от Вас писмо!
Спирките Садово, Чешнигирово и Виница не се обслужват нито от персонал на
"БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, нито от персонал на Национална компания
"Железопътна инфраструктура".
Във връзка с подобряване на информационното обслужване на клиентите и
новите правила за информиране на пътниците, е разпоредено в такива
необслужвани железопътни спирка да се постави информация за телефонните
номера и работното време на гишетата "Информация" в най-близките гари, от
които клиентите в необслужваните спирки могат да получават информация за
движението на влаковете.

С уважение,
Христина Белева
ръководител отдел „Връзки с обществеността”
„Български държавни железници” ЕАД
Пътувай с влак - спаси природата!

цитирай
4. анонимен - Мира
12.10.2009 09:38
За какви телефони за информация говорите, в Садово няма дори списък с влаковете и часовете на заминаване.
цитирай
5. анонимен - за гара садово
13.10.2010 21:54
скъпа мира основна вина за тази дивотия има н-к гарата , ко йто доколкото знам е от садово . той се води стопанин и е длъжен да поставя всички разписания ипромени на влаковете.името му е мирослав харалампиев. искайте обяснение от него.
цитирай
6. анонимен - за ситуацията
02.11.2010 08:47
това дребно човече,го познавам и аз съм от садово ,той е безгласна буква, нищо няма да направи . на тоя му дай само да се пери по гарата и да заглежда мадамите.тука трябва да има сериозни хора, а не лигльовци.
цитирай
Търсене