Прочетен: 2953 Коментари: 3 Гласове:
Последна промяна: 29.10.2009 10:55
Представяме ви в пълен оригинал писмото на Христо Георгиев получено на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg).
Преди известно време писах за БДЖ, за мизерията, която е по влаковете, за "качественото" обслужване и сега ми се наложи да се кача отново в иначе "удобния" транспорт и представете си отново бях засипан с внимание.
Навън беше сравнително топло, вътре не се дишаше, защото прозорците бяха заключени и нямаше как да се проветри ,камоли да се разхладим. След като мина кондуктора за да провери билетчетата ни аз съвсем любезно го помолих да го отвори, като се надявах той да откликне на молбата ми с действия, ама представете си това не се случи, той троснато ми отговори, че няма как да стане.
Еми на него какво му пука задушно ли е, той нали се движи постоянно...за това реших и аз малко да се пораздвижа за да разгледам иначе добре спретнатата обстановка.Направи ми впечатление,че във всеки вагон има залепени инструкции, който наподобяват упътване на китайска играчка, за пребиваването ни във влака. С големи букви е обозначено, че с качването ни във влака оторизирано лице на БДЖ е длъжно да ни покаже местата с пожарогасители....добре, ама на тези места нямаше такива. Питате сигурно за какво са ни, предполагам ще стане хит на пазара да продават джобни за да си ги носим с нас докато временно пребиваваме в този влак.И искренно да се надяваме да не ги използваме.
Естесвено при следващото посещение на така нареченото "оторизирано лице на БДЖ", реших да задам въпроса къде са нашите пожарогасители и представете си той ме изпрати при началник влак...сложна задача, а и предполагам щеше да стане страшен скандал,излишно главоболие за мен и предполагам за останалите измъчени пътници. За това си замълчах и този път.
Както винаги обслужването във влаковете ще продължи да бъде същото, мизерията също ще си е на обичайното място, персонала ще е както винаги в ощърб на клиента, но ние както винаги ще си свиркаме, защото не ни пука,нали сме там за 2 часа. Но ако се замислим къде отиват парите ни, ще се вдигнем всички на бунт, за това нека пожелаем успех на новия министър на транспорта да се замисли малко и да действа, не да дава само обещания и да изказва мнения, мненията ги даваме ние, препоръките съветниците му, а нарежданията прави той. УСПЕХ!
Христо Георгиев
За новите права на жп пътниците в ЕС ......
Българските железници през Ноември 2009 ...
01.10.2009 20:09
Т.е., ако пожарогасителите ги виждахме във всяко купе, ако прозорците се отваряха навсякъде (или просто има климатици), ако влакът се движи навреме, ако е чисто и т.н. - убеден съм, че на никой пътник няма да му дотрябва да търси началници или кондуктори и да бъде засипван с внимание !
06.10.2009 19:08