Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2009 19:23 - Спор на билетните каси в Бургас
Автор: rail Категория: Други   
Прочетен: 5213 Коментари: 8 Гласове:
5

Последна промяна: 29.10.2009 10:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Представяме ви в пълен оригинал писмо от Атанас Гълъбов получено на имейл адреса на Блогът за железници (rail.blog@abv.bg).

Здравейте!Казвам се Атанас Гълъбов и ви пиша във  връзка с една моя случка, която се разигра на билетните каси в Бургас.Група приятели бяхме тръгнали на пътуване с влак просто за удоволствие, понеже сме любители на железницата. Пътуването се осъществява на дата 04,07,2009. Проблема ни се състоеше в това,че искахме да си вземем билет Бургас – Димитровград през Русе.
 
Бургас – 15,00 – Русе – 21,49
Русе –    21,55 – Димитровград – 4,44
 
По разписание влаковете имат задължителна връзка и се изчакват.Дори в страницата на БДЖ при зададения маршрут излизат същите влакове.
 
След като госпожата (Теменуга Иванова)  разбра маршрута на нашето пътуване категорично отказа да ни издаде билет с мотив,че нямало връзка.Даже не се опита да провери на компютъра дали има.Държеше се изключително арогантно с нас и помня нейните думи „Вземи разучи картата на България и тогава си купувай билет през Русе.”В продължение на 30 минути разправия накрая се съгласи, но при условие, че си изпуснем влака да не изкараме нея виновна.Както и да е взехме си билети.След тази случка във влака отново имахме проблеми с персонала. В русенския влак кондуктора и началник влака се държаха изключително арогантно освен с нас, но и с другите пътници.
 
Вярно е,че нашето пътуване е с доста странен маршрут,но все пак влаковете имат връзка и ние си плащаме за да пътуваме дори по –  скъпо от редовния маршрут.Освен това касиерката не я засяга ние от къде ще пътуваме след като влаковете си имат връзка.
 
Как мислите, че хората ще искат да пътуват с влак, при положение,че трябва да се караш с касиерката за да си купиш билет?

Аз никога не бих заменил влака пред автобуса по ред причини, дори след такива случки.За мен влака си остава най – безопасния и най – евтиния транспорт в България.Вярно е,че съм попадал на много съвестни служители,но има и толкова невъзпитани и ужасни.Според мен колкото и да са зле условията във влака най – малкото и най – лесното е да се подобри поне малко отношението към пътниците.

На всеки ще му стане приятно от едни любезни и усмихнати служители, било то на касите или персонала във влака.Вярно е,че парите не са много,но поне като не искат да работят в железниците да напуснат.Никой не ги кара насила да работят в БДЖ.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubima - позната случка. . . . може би и със ...
26.09.2009 04:09
позната случка....може би и със същата дама/ дори не се сетих да видя името на баджа и/...точно толкова арогантно се държа и с мен....и с една групичка други хора които щяха да пътуват за София..очевидно с нея не може да се води диалго по нормален начин...след като викнах...повече и от нея самата склони да ми продаде билет/ при мен извинението беше , че съм идвала в последния момент/...да ...ама не!! не беше последния момент обаче...но докато водихме спор наистина наближи времето в което тя с право би трябвало да затвори касата...не обичам конфликтите, но в случая нямахизбор....или трябваше да я надвикам...или да изтърва влака...заложих на първото...но за групичката след мен нямаше такъв късмет...наложи се хората да си купуватбилетите във влака....като тази услуга естественно оскъпява цената на билета...но не само до там приключи моята одисея с пътуването...след като се настаних на мястото си ....и изкаках да мине контролата...реших да отида в тоалетната.../ що ли ми трябваше.../ за две - три минути отсъствие от мястото ми...якето ми изчезна...наложи се да обиколя целия влак..и до го намеря във вагон - ресторанта...услужливо прибрано от ...кондуктора...който само преди минутки мина и провери билета ми...и видите ли ...решил, че якето е забравено....но и аз предпочитам ЖП - транспорта...дано за в бъдеще не се сблъскваме с такива служители като тези ))
цитирай
2. varg1 - пълно
26.09.2009 10:57
е с такива,че даже и пияни има понякога из влаковете кондукторки
цитирай
3. анонимен - Лилия Иванова
28.09.2009 00:16
Ако с мен се държат по подобен начин - никога няма да се кача на влак (макар, че горкият влак какво ли е виновен...).

Това е безобразно отношение и съчувствам дълбоко на г-н Гълъбов ! Нека да узнаем имената на тези служителки и как ще бъдат санкционирани ! Едва ли БДЖ обаче ще пристъпи до подобна мярка...

"Гарван гарвану око не вади" ...
цитирай
4. анонимен - Мехмед Чападжиев
01.10.2009 20:12
Понякога като чета и аз се чувствам дълбоко песимистичен и скептичен...Случки като тази са такива ,които ме карат така да си мисля.

Днес видяхме по К1 във вечерната емисия - Симеон Ананиев от ИА ЖА, а странно защо не го виждаме по-често по ТВ или медиите при подобни случки...
цитирай
5. анонимен - Само в периода между 11. 09 и 16. 09 за ...
06.10.2009 15:16
Само в периода между 11.09 и 16.09 за лоша култура и пропуски по обслужване на клиентите са наказани началника на Центъра за пътнически превози в Бургас, отговорника на билетните касиери, три билетни касиерки, като две от тях с предупреждение за уволнение и служителката на информация.Това успях да разбера.
цитирай
6. анонимен - ЗА ОБСЛУЖВАНЕТО
02.11.2009 13:46
В русенския влак където"кондуктора и началник влака се държаха изключително арогантно" за Ваше сведение кондуктора е жена на тази дата 04.07.2009г.!Така,че като плювате по железниците и по персонала,не забравяйте,че и те са хора и те семейства хранят,а заплати не им плащат навреме...децата на железничарите ходят полугладни на училище и как да ги накараме да бъдат приветливи,когато те не са сигурни за своето бъдеще?!
цитирай
7. анонимен - цитат
02.11.2009 23:10
В русенския влак където"кондуктора и началник влака се държаха изключително арогантно" за Ваше сведение кондуктора е жена на тази дата 04.07.2009г.!Така,че като плювате по железниците и по персонала,не забравяйте,че и те са хора и те семейства хранят,а заплати не им плащат навреме...децата на железничарите ходят полугладни на училище и как да ги накараме да бъдат приветливи,когато те не са сигурни за своето бъдеще?!

Точно на тази дата кондукторите бяха двама-възрастен мъж и един младеж с обица на ухото и точно той се държеше като селски бозаджия,грубо и нагло с пътниците.Да кажа,че бригадата обслужваше влака до Каспичан,където си слизат,а вагоните се прикачат на друг влак до Руси.Така че Гълъбов не е уточнил в кой влак стана това и аз уточнявам-в този,който пътува от Бургас за Каспичан.Иначе в другия влак за Руси кондукторката беше една готина и позитивна лелка с чувсто за хумор.
цитирай
8. antikdji - По повод якето
18.01.2010 12:09
Госпожо lubima от позната случка ...можеби и със...

Ами госпожо мисля ,че трябва да помислите малко преди наистина да плюете...!!! За случаят на билетната каса може би сте права ,въпреки че се съмнявам билетна касиерка да не ви даде билет в нормалното време,5 мин.преди заминаване на влака ...!!! Знаете ли колко хора отидоха под колелетата заради незнанието си и голямото самочувствие без покритие...!Колкото до якето в купето което сте оставили без надзор... мисля, че трябва просто да благодарите на кондуктора че го е прибрал той а не някой мургав ваш събрат...!?Кондукторът просто си е свършил работата и това между другото влиза в задълженията му ...!!!Че ,в железницата има нередности ,не отричаме ,но че не трябва да плюете без причина ,моля ...!!!!Коригирайте мислите и чувствата си към железничарите,и друг път като ходите до тоалетната във влак не оставяйте багажа и якето си без надзор...!!!!
цитирай
Търсене